יום שבת, 26 בספטמבר 2015

חנות- 'פשוט ויפה' בכפר ורדים

חנות- 'פשוט ויפה' בכפר ורדים

מי שמבקר בכפר ורדים, חייב, פשוט חייב להיכנס לחנות 'פשוט ויפה'. אתם תגלו שניכנסתם למקום קסום, צבעוני, מיוחד,ילדותי ומלא חיים: רצפת פרקט, מדפים עמוסים ביצירות עץ, ספלים מיוחדים, לוחות שנה, מוצרים של 'הפולניה', כלי אימייל, כלי קרמיקה, מוצרים של האמן שינזי קאטו, חולצות עם הדפסים מיוחדים,בובות מקסימות, שמיכות רכות לתינוקות, מנורות לחדרי ילדים, צעצועי ילדים רבים, משחקים, מדבקות, חותמות. על הקירות תלויות תמונות ויצירות רבות מעץ. על הכל אמונה עידית קמינסקי החייכנית שהיא נגרית ומנגרת את כל אומנות העץ שבחנות בעצמה. היא עוסקת במלאכה מגיל 16. לאביה, שהיה מסגר, היה בית מלאכה בבית והיא למדה ממנו. הכל החל ממדף שנימצא עד היום בבית הוריה. עידית נולדה במוצא עילית שליד ירושלים, ועבדה כעוזרת צלם בטלוויזיה לאחר שירותה הצבאי.  במהלך טיול בארה"ב, עצרו עידית ובעלה ירון בתחנת דלק, וקנו מגזין לעבודה עם עץ- אז נפלה ההחלטה של עידית לעזוב את הטלוויזיה ולעבוד עם עץ. עידית התחילה לעשות חיות על גלגלים עשויים עץ, מדפים קטנים- בעיקר לילדים. את הדברים הללו היא יצרה אצל אביה.

** היצירות של עידית

לעידית וירון 3 ילדים, לפני 20 שנה הם עברו ליישוב אבירים בגליל, שם עבדה עידית בנגריה. היא החלה לבנות רהיטים לבית שלה, שכנה שלה, שראתה ארון שבנתה עידית, התלהבה- והזמינה אצלה מטבח שלם. זו היתה ההזמנה הראשונה של עידית. היא החלה לייצר רק רהיטים בהזמנה, ללא צעצועים לילדים, אולם לפני 7 שנים פתחה את החנות בכפר ורדים וחזרה לעשות צעצועים מעץ לילדים וחפצים לבית, ובמקביל היא מייצרת עבודות עץ בהזמנה. החנות הראשונה שלה היתה באבירים- חנות גלילית באבירים, שהיתה בשירות עצמי. הגיעו מתארחים רבים ששהו בצימרים באבירים.


רוב החנות היום, מספרת עידית, היא לתינוקות וילדים מגיל לידה עד גיל 14: גאדג'טים למטבח לילדים בעיצוב ישראלי וגם מחו"ל.  חלק מכלי הקרמיקה שעידית מוכרת, היא מכינה בעצמה, אצל נורית ואורי רוטשילד בתפן, שם היא לומדת בחוג. כלי אימייל היא מייצרת במפעל בפולין. לפני שנתיים התחשק לה שייצרו לה כלים עם ציורים וסגנון שלה.  בחנות ניתן למצוא גם תיקים מיוחדים אותם מעצבת גיסתה, תכשיטים, ארנקים. עידית נותנת הרבה מקום למעצבים ישראליים רבים בחנותה.


מלבד עידית עובדות בחנות גם כרמית ויפה.  בחנות יש פינת מציאות ושווה להציץ שם. יש גם כרטיס החתמות שמזכה בהנחות בקניות הבאות.

שעות הפתיחה:

ימים א-ה 13:30- 9:30 ,  16:00- 19:30  יום ו  14:30- 9:30

077-5630441

www.pashut-veyafe.co.il

גם בפייסבוק

** החנות נימצאת במרכז המסחרי של כפר ורדים.



** הקרמיקה של עידית


** השלט בכניסה לחנות