יום שבת, 2 בינואר 2016

אצל טלי בחצר- גלריה וקפה במושב בצת

אצל טלי בחצר- גלריה מופלאה וצבעונית לעיצוב הבית

זה הרי לא סוד שאני אוהבת עיצוב, חפצי ווינטאג', תכשיטים וקפה. דברים יפים, מיוחדים וצבעוניים אינם ניסתרים מעיניי ואני אוהבת לגלות מקומות חדשים כל הזמן.  כאשר הגעתי למושב בצת בגליל המערבי, הגעתי על מנת לסקר את עידן הפרי ( עליה כתבתי בפוסט נפרד) וכדרכי בקודש, שאלתי אותה על מקומות מעניינים ומיוחדים בקרבת מקום. עידן המליצה לי על אצל טלי בחצר- קפה גלריה לעיצוב הבית.  כמובן שנידרכתי ושמתי את השם בזכרוני. סיימתי את הסיקור הטעים אצל עידן ונסעתי אל טליה ראובני, בעלת אצל טלי בחצר.  


הכניסה מקבלת את פני הבאים בשלט גדול וצבעוני ( לא, אי אפשר לטעות) והמקום צמוד לביתה של טליה שיש לה גם 2 צימרים יפים ומוקפדים, אותם היא  מתחזקת ביד רמה, כמו את הגלריה המתוקתקת שלה. ניכר על טליה שהיא מבינה באומנות ובאסתטיקה, ולא פלא שכן היא פסלת. בגאווה היא ערכה לי סיור בגלריה הקסומה שלה, שהיא גדולה מאוד וכל מקום מנוצל וכן בחצר ביתה ושני הצימרים שלה.






טליה ראובני, ילידת מושב בצת נשואה לרון, גם הוא מהמושב, אמא ל 2 בנים ולבת. במקצועה היא מורה לחינוך גופני. היה לה סטודיו למחול, משחקיה ואת הקידי פארק בנהריה. שנים היא עסקה באומנות לנפש ובגלל זה פתחה את הגלריה בשנת 2004. האמת?  זו באמת אומנות לנפש. הלכתי בגלריה כמהופנטת וצהלתי משמחה בכל פעם שנגלה אליי עוד חלל מעוצב. יש חפצי ווינטאג' לצד פריטים חדשים. ספות, כריות, תיקים ותכשיטים, מנורות, מסגרות, חפצי נוי, ספלים, תחתיות לכוסות, צלחות, וויטרנות, מראות, כלי אמבטיה, סבונים, נרות, תמונות, בובות ועוד.


טליה מספרת שהתחילה בקטן: בהתחלה קנתה מיבואנים וכעת מביאה פריטים מאירופה, סין ומהמזרח.

טליה מפנקת את הבאים בקפה טעים ובעוגיות הבית. יושבים לצד שולחן יפה ונהנים מהאווירה. טליה גם עושה הום סטיילינג לבתים: "נולדתי עם זה" היא אומרת, ומוסיפה כי אף למדה את המקצוע.  "כל עיצוב לקראת חגים או חידוש בגלריה, זה כמו לידה מחדש. זה מרגש ונותן לי אנרגיות". היא ממשיכה ואומרת בחיוך כי: "האנשים ממלאים אותי באנרגיות. אנשים מפרים אחד את השני".

טליה משנה תדיר את חנותה ובכל פעם שתגיעו- תמצאו עיצוב אחר ופריטים חדשים. הלקוחות מגיעים מכל הארץ: "אנשים לוקחים צימרים כדי לבוא לגלריה", היא מתגאה.

טליה תייעץ לכם על עיצוב הבית באם תרצו ואתם תתמלאו באנרגיות המדהימות של המקום.  באם אתם מחפשים מתנה מקורית וייחודית- הגלריה היא הכתובת. עיצוב חדשני או עתיק, כפרי או מודרני- את הכל ניתן יהיה למצוא אצל טליה, גם דברים שלא חשבתם עליהם בהתחלה. חובבי העיצוב יתאהבו במקום ויצאו ממנו עם טעם של עוד. 

הגלריה נימצאת סמוך לכניסה למושב בצת, טובלת בירוק והכניסה מרשימה ומזמינה.

טל': 04-9809333, 0544680223, דוא"ל talyagallery@gmail.com.

בפייסבוק: אצל טלי בחצר

עובדים כל ימות השבוע, כולל שבת.