יום שני, 22 באוגוסט 2016

' רימונה' במושב חוסן- חוויה של ארוחת בוקר!

' רימונה' במושב חוסן- חוויה של ארוחת בוקר!

לא לחינם כינה אותה, לפני מספר שנים, דה-מרקר:  'ארוחות הבוקר הטובות ביותר'. רימונה בחוסן היא כבר מוסד ותיק וידוע בגליל ובארץ. 






"אל תכתבי שאני מסעדה או בית קפה. אני רימונה. ככה". מבקשת ממני רימונה כשאני שואלת לפשר המקום שלה. זקני המקום זוכרים אותה ואת 'רימונה' עוד מימי הפתיחה ב 1995. 



מי שחיפש ורצה לאכול אצלה את הלחמים המופלאים שלה ואת ארוחות הבוקר המפורסמות- מוזמן להגיע.

 רימונה חזרה ופתחה מחדש את המקום באפריל 2016 לאחר השבתה של 3 שנים עקב מחלה. "תכתבי שסבתא רימונה חזרה", היא מחייכת אליי ומראה לי בגגאווה את גן הירק שלה.



רימונה תורג'מן-אוחיון, תושבת מושב חוסן מזה 40 שנה, החלה במכירת לחמים מרוקאיים בהם היא מומחית, והעסק המשיך לכיוון ארוחות בוקר טעימות, מה שזיכה אותה בתואר- ארוחות הבוקר הטובות ביותר של דה-מרקר.ולא רק: כתבות ניכתבו עליה, גם בטלוויזיה הוזכר המקום ובמשך 18 שנה היא היתה ידועה לכל באי הגליל.

רימונה לא מוותרת ואופה במו ידיה את כל הלחמים ( ומכינה את כל תוצרי המקום) ואומרת שיש להתייחס לבצק הפראנה (לחם מרוקאי) כמו לתינוק.  כל הלחמים נאפים על חלוקי נחל.

אין תפריט, יש ארוחת בוקר אישית או זוגית ומכירת לחמים וגבינות. הכל, כולל הגבינות, הריבות והמטבלים נעשים במקום. המקום חדש, קטן ואינטימי, בנימה כפרית. האוכל טרי ומוגש אישית ע"י רימונה החייכנית. ארוחות הבוקר כוללות מגוון של גבינות, מטבלים, זיתים, סלט ירקות, חביתות שונות, ריבות ביתיות, ספינג', לחמים ממולאים (פטריות,זיתים, מנגולד), תה, שתיה חמה. 


המקום מארח קבוצות בנות 10-15 איש. כמו כן מוכן לאירועים קטנים: בריתות, בני מצוות, ימי הולדת.


הריבות שלה הן פשוט חלומיות ומחזירות ( לפחות אותי) לבית של סבתא רבה אשר היתה מכינה ריבת חבושים מופלאה.





ארוחת הבוקר לא פלצנית, אולם עשירה ומיוחדת במינה.

במקום תוכלו להנות מנוף גלילי משכר ואוויר נהדר, גינת ירק מטופחת, ציוץ ציפורים ושקט כפרי.



פתוח בימים א,ג,ה,ו   8:00-13:00  סגור בימים ב, ד
מכירת פיצות בשעות  17:00-20:00
המקום חלבי, כשר בהכשר מועצה בית מעלה יוסף.
בימי שישי יש מכירה של לחמים, גבינות וריבות.
** יש לתאם לפני הגעה עם רימונה    0544642642       04-9978186