יום שישי, 15 בדצמבר 2017

א.א קרמיקה בבני ברק- השקת קולקציית 2018

א.א קרמיקה בבני ברק- השקת קולקציית 2018


* צילום יח"צ

חובבת עיצוב אנוכי. עיצוב וכל מה שקשור לגאדג'טים ודברים חדשים וייחודיים לבית.
כיום אני גרה בדירה בת כמעט 50 שלא עברה שיפוץ ואני משתמשת בברזים של פעם          ( כן, פעם היו ברזים עם סימן כחול למים קרים וסימן אדום לחמים), עם אריחים של פעם        ( כאספנית וחובבת ווינטאג' זה מרגש אותי), עם מטבח של פעם וכן, גם אסלה של פעם, האסלה ששם הקבלן. אומנם מרגש ונוסטלגי, אך יש בי החלום לבית משלי עם חדר אמבטיה מפנק עם מיטב החידושים. בינתיים הלכתי "לשטוף" את העיניים ב א.א קרמיקה בבני ברק, וזה היה עבורי כמו ילדה בחנות ממתקים: הברזים, הכיורים המריקים, חיפויי הקיר שמשדרגים כל קיר בבית באשר הוא, ראשי המקלחת.

* חיפויי קיר- צילום יח"צ



חברת הבוטיק א.א קרמיקה הינה חברת בוטיק משפחתית והיא מהחברות הישראליות המובילות בתחום הריצוף והחיפוי - קרמיקה, שיש, אבן, פורצלן ופרקטים, תחום האמבטיות והכלים סניטאריים ואקססוריז המשלימים את עיצוב חדר האמבטיה והבית. לחברה מוניטין של 27 שנה והיא חרטה על דגלה את ערכי האיכות, המשפחתיות והיושרה
א.א. קרמיקה מייבאת ומשווקת מוצרי יוקרה בתחומה, בארץ ובעולם. עיקר היבוא הוא מאיטליה וספרד, מה שמבטיח ללקוחותיה חומרי גלם ותוצרים איכותיים במיוחד ובדוגמאות מרהיבות, טרנדיות וייחודיות. 

החברה מנוהלת על-ידי חברי משפחת לוי: אורית, אלי, בר, גל וניר. לגל, בוגרת מגמת עיצוב פנים, יש אהבה גדולה לתחום העיצוב והיא מובילה את בחירת המוצרים בחברה מתוך נסיונה הרב והבנתה האישית והמקצועית בתחום.


* צילום יח"צ

לבוקר ההשקה הגיעו אנשי מקצוע ( שמחתי לפגוש כמה מחברותיי שהן מעצבות פנים), עיתונאים ובלוגרים. מושיק גלאמין המוכשר, מעצב פנים, איש אופנה ומגיש טלוויזיה הרצה על החידושים, ובינינו הסתובבו אנשי המשפחה הגאים. גלאמין הציג את קולקציית 2018 של א.א. קרמיקה העומדים בסימן שילובי גוונים ומשחק של צבעוניות רכה, המשתלבת בסינרגיה מושלמת ומאפשרת ליצור עיצובים חדשניים ומקוריים בכל חדר וחלל.

* צילום יח"צ


הקולקציה מתאפיינת באריחים יוקרתיים עשויים חומרי גלם משובחים במיוחד, בייבוא אישי מאיטליה. הקו העיצובי ברור והוא יוצר מגוון אפשרויות רחב ושילוב בין חומרים ומרקמים שונים תוך התאמת גוונים מושלמת לעיצוב מקסימלי ותוך התכתבות עם פריטים אחרים מאותו דגם בקולקציה ועם דגמים וקולקציות שונות. האריחים משתלבים זה עם זה באותו קו עיצובי אשר דומה אך שונה מספיק כדי ליצור שיק ועניין, כפי שהגדיר זאת גלאמין.
החנות גדולה ומרווחת וניתן למצוא בה את כל הפריטים לחדרים הרטובים של הבית, קרי חדרי שירותים ואמבטיה/ מקלחת. אני יצאתי עם כמה רעיונות לעיצוב עתידי בבית שלי בעתיד.

* צילום יח"צ

סניפי הבוטיק שלהם ממוקמים ברמת-גן, כפר סבא ונתניה ותמצאו בהם אולמות תצוגה מפוארים שיאפשרו לכם להתרשם בנוחות מקולקציות הקרמיקה, חיפוי, כיורים, ברזים, מקלחונים ועוד. יש שירות אישי לקהל הלקוחות הפרטי ולקהל המקצועי הכולל אדריכלים, מעצבים, קבלני שיפוץ ועוד.


 * צילום יח"צ

ליצירת קשר:
03-5469595
סניף ראשי בני ברק - רחוב ששת הימים 16מול קניון איילון  03-9499090 .

נתניה- רחוב דרך דגניה 6  א.ת. ישן 09-8844762

כפר סבא- יד חרוצים 2, כפר סבא 09-7799353


* אני ומושיק גלאמין

או-מא-מי: כשנדל"ן פוגש אוכל

 
או-מא-מי: כשנדל"ן פוגש אוכל 



הייתי אורחת של קרסו נדל"ן, בערב בו הציגו בפני עיתונאים ובלוגרים את הפרוייקט הבנייה החדש שלהם. הערב נערך במסעדת burek ברחוב צריפין 39 של השף ברק יחזקאלי. 
ערב עמוס בהרצאות טובות ואוכל משובח. 
על הפרק כאמור, היה פרוייקט ייחודי בארץ ובעולם- אומאמי שמו. אני אישית, כאשת אפייה וחובבת מטבחים וגאדג'טים מהתחום, הוקסמתי מהערב המתוכנן להפליא, מההרצאות המעניינות בתחום החדשנות באוכל, וכמובן שנישאר לי חלום קטן-גדול לרכוש דירה בפרוייקט המעניין והייחודי הזה.



פרוייקט ייחודי בארץ ובעולם, בו המטבח הוא הנושא המרכזי וסביבו בעצם נבנה הבית כולו. ובכן- נשמע משהו לא הגיוני? משהו עתידני?  אז הנה- חברת קרסו בניה הרימה את הכפפה והבינה שיש צורך בבתים שמיועדים לאנשים שאוהבים את המטבח, לבשל, לאפות, לארח, ובכלל- חייהם סובבים סביב המטבח, האכלה, אוכל.
בשלן צריך בראש ובראשונה שיהיה לו נוח במטבח. מטבח נוח הוא מטבח שבו משטחי עבודה רחבים שבהם ניתן לפרוס בנוחות את קרש העבודה, המצרכים, הירקות והפירות, התבלינים, הסירים וקערות ההגשה כדי לבשל ולאפות בצורה חופשית ונוחה, ובעיקר- יעילה. לא מדובר על מטבח גדול מידי, שכן זה עלול לעייף ולסרבל את תהליכי העבודה במטבח.

אנשים משקיעים בקניית מטבחים את מיטב כספם ולעיתים אף נעזרים במעצבי פנים לצורך כך. המטבח הפך לחדר המרכזי של הבית, הוא פתוח ומי שיושב בסלון רואה את הנעשה במטבח, בניגוד לעבר, אז המטבח היה חדר בפני עצמו מאחורי דלת סגורה ונועד לבישול ואכילה בלבד.

אנו מוקפים בתוכניות ריאליטי בנושאי בישול, תחרויות אוכל למיניהן והמון פרסומות בטלויזיה בנושא, ורבים הפכו לבשלנים חובבים ואף לוקחים את זה צעד אחד ( ואף יותר) קדימה- לומדים את הנושא, מרבים להיות במטבח ולארח.

כיום במטבח מבשלים, אוכלים, מארחים, מדברים סביבו כל בני הבית, הילדים מכינים שיעורים, משחקים בשולחן המטבח.

נותנים מקום של כבוד למטבח, ואת זה ניתן לראות בשלל העיצובים השונים והחידושים שיש במטבחים- יש שם הכל.

אני אוהבת מאוד את המטבח ואוהבת מאוד לאפות. יש לי בלוג אפייה, בו ניתן למצוא את המתכונים שלי לעוגות בחושות ועוגיות. אני אוהבת להסתובב באולמות תצוגה של מטבחים ולראות את החידושים ולכן שמחתי להגיע לערב ההשקה של קרסו נדל"ן.  

להלן פרטים על המיזם המעניין והייחודי:


קרסו נדל"ן משיקה את מתחם המגורים הראשון בישראל למשפחות שאוהבות לבשל ולארח- "אומאמי" בפרויקט אומאמי, בשונה מפרויקטי נדל"ן אחרים של קרסו-הם התחלו לתכנן את המטבחים והחללים הציבוריים בדירה, במקביל לתכנון המגדל ועיצוב פנים הדירות. 


המתחם יכלול 742 יח"ד ב-6 מגדלים בני 31 קומות, בשכונת נאות אריאל שרון בצפון מערב קריית אונו


דיירי המתחם ייהנו ממטבח משודרג הכולל אי עבודה עם הכנה לכיריים, נקודת מים במקרר ועוד. במרפסת הדירה תהיה תשתית לגינת תבלינים הכוללת מערכת השקיה ומקפיא במחסן הדירתי; בכל מגדל מגורים תהיה מכונת קרח תעשייתית, חדר יין וחדר אחסון עם ריהוט לאירוח



הפרויקט החדש, נקרא על שמו של הטעם החמישי "אומאמי" כולל 742 יח"ד ב- 6 מגדלים בני 31 קומות ובהם מגוון רחב של דירות 3,4,5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי מור סיון יחד עם אדריכלית הפנים קארן ראובני ולימור לניאדו תירוש, שפית ומומחית לבישול ואירוח ביתי.

הארכיטקטורה הייחודית של המגדלים מעניקים לכל אחת מהדירות מרפסת אירוח משמעותית בעלת שדה ראייה רחב, עם הסתרה מינימלית, המייצרת חלל מואר הזוכה לתחושת פתיחות ומרחב.
המטבחים תוכננו לפרטי פרטים, תוך שמירה על איזון בין פרקטיות לבין אסתטיקה ועיצוב. רובם ככולם משלבים ארונות גבוהים ונמוכים, מדפים, מגירות עם פרזול ברמה גבוהה ומגוון פתרונות שיאפשרו מקסימום, נוחות וגמישות בעבודת המטבח. בנוסף, בכל טיפוסי המטבחים מתוכנן אי עבודה עם הכנה לכיריים. במרפסות תותקן גינת תבלינים הכוללת מערכת השקיה מובנית ובקר השקיה ממוחשב וכן יותקנו נקודות מים וגז. כדי להשלים את צרכי חובבי הבישול, והאירוח, לכל דירה יוצמד מחסן דירתי ולרוכשים יוענקו שוברים לרכישת מקפיא בנפח של 150 ליטר.


פרויקט אומאמי ממוקם סביב פארק שכונתי רחב ידיים בן כ13 דונם הכולל שבילי הליכה, בוסתן עצי פרי, גינות עשבי תיבול, פינות ישיבה מוצלות וגינה קהילתית. בכל אחד ממגדלי המגורים יוקם חדר יין לאחסון וקירור יינות עם תא פרטי לכל משפחה, מכונת קרח תעשייתית וחדר אחסון בו יעמדו לרשות ולשימוש הדיירים ריהוט דקורטיבי לאירוח.



פרויקט "אומאמי" שבנייתו תחל לפי ההערכות תוך מספר שבועות, יבוצע על ידי החברה הסינית BCEG, עימה נחתם חוזה לפני כשבועיים. בימים אלה מתחילה קרסו נדל"ן במכירה מוקדמת, במסגרתה יוצעו למכירה, דירות 3 חדרים החל מ-1.720 מיליון ש"ח, דירות 4 חדרים החל מ-2.316 מיליון ש"ח, דירות 5 חדרים החל מ-3.194 מיליון ש"ח ודירות פנטהאוז מוצעות למכירה החל מ-5.45 מיליון ש"ח.

הפרויקט ייבנה ברובע אריאל שרון בקרית אונו. הרובע עתיד לכלול כ- 1,615 יח"ד, כ- 148 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה ושטחים ירוקים בהיקף כולל של כ- 50 דונם. רובע אריאל שרון ממוקם מדרום לאוניברסיטת בר אילן ומצפון מערב לשכונת קריניצי החדשה וכפר אז"ר. קרסו נדל"ן תקים את הפרויקט הגדול ביותר ברובע החדש.

כאמור, היו הרצאות מעניינות מאוד. אחת מהן היא של 'המחמיצה הסדרתית', אישה כשרונית שמחמיצה הכללל. פשוט הכל. גם ביצים ואננס!! כן,כן.  היא, כאמור, ידועה בכינויה- 'המחמיצה הסדרתית'. קוראים לה נועה ברמן- הרצברג. בעקבות ההצלחה שלה היא החלה לארח בביתה קבוצות של אנשים שמספרים את סיפוריי ההחמצה שלהם בחיים ונהנים מארוחה על טהרת המוחמצים, שאגב, אני קיבלתי במתנה את השומר ( כן, כן) המוחמץ שלה שהוא פשוט מעדן.

הרצאה נוספת היתה על גידול פירות וירקות בבנייני דירות משותפים- ז"א, הדיירים מגדלים את תוצרתם בבניין.  אומרים שזה בעצם העתיד. ובעתיד- יגדלו תוצרת בכל מקום אפשרי. ותודו שבעצם הכי כיף לאכול את מה שגידלת וטיפחת.