יום רביעי, 7 בפברואר 2018

ברימאג משיקה את מוצרי החשמל החדשים של 2018



טוני בק מנכ"ל חברת LG
השיק יחד עם בכירי קבוצת ברימאג
את מוצרי החשמל החדשניים לשנת 2018



הוזמנתי כאורחת של חברת ברימאג לתערוכת "מותגים מסביב לעולם". אני אוהבת חידושים וגאדג'טים, והסתובבתי באולם התצוגה כמו ילדה בחנות ממתקים, נפעמת מהטכנולוגיה החדישה ומההמצאות. רק חסר שימציאו מכונת קפה שתביא לי את הקפה למיטה, מקרר שיכין אוכל, שואב אבק שיזמין קניות און-ליין ו...טוב, הבנתם את הרעיון.
בואו תתרשמו ממה שאני חוויתי. אנסה להעביר לכם את החוויות הויזואליות שראיתי, במילים ובתמונות.



בכירי ברימאג, בראשם מנכ"ל  הקבוצה פיני כהן וסמנכ"ל השיווק - אבינועם כהן, אירחו כ-1,200 איש, בתערוכת "מותגים מסביב לעולם", שנערך באולם LAGO בראשל"צ,  במסגרתה חשפה ברימאג את המותגים לשנת 2018.

לאירוע הגיעו בכירי המותגים הבינלאומיים אותם מייבאת הקבוצה, בניהם: LG, דלונגי, קנווד, בקו, בראון, גרץ ועוד, כמו כן קמעונאים, אנשי עסקים, מנכ"לים של רשתות שיווק , בעלי רשתות שיווק ובעלי חנויות חשמל.

האירוע נפתח במינגלינג חגיגי וכיבוד שהוכן במקום, השף אייל גליק,  שהפליא בהכנת מרקים, מנות ראשונות ועיקריות, וקינוחים שונים ובהם עוגות, מוסים, מיצי פירות וירקות אותם הכין בעזרת המכשירים של קנווד.  אני מודה בפה מלא- היה טעים!!



פיני כהן מנכ"ל קבוצת ברימאג חתם את האירוע כשחשף את הפיתוח האחרון לו שותפה ברימאג: מסכי ענק המשמשים כחנויות דיגיטליות – פיתוח חדשני שנעשה על ידי שרון בירנבאום, מחברת Eyefeelit. פיני סיפר כי מדובר במסכי ענק אשר ישווקו מוצרים לבנים כמקררים, תנורים, מכונות כביסה, מדיחי כלים ועוד. עוד אמר פיני כי המסכים מעניקים חווית קנייה חדשנית כשכל המוצרים מוצגים בגודלם האמיתי אחד לאחד ואמר כי הצפי הוא שבעוד כחודשיים המסכים יתחילו לשמש את הצרכנים, במקומות הומי אדם כקניונים, תחנות רכבת, בתי כלבו, תחנות דלק ועוד. 


לאחר מכן  חשף  אבינועם כהן סמנכ"ל השיווק בפני המוזמנים את שואב האבק החדש של LG , שואב אלחוטי בעל מנוע עם עצמות אדירות ואת מכונת הקפה של דלונגי הפועלת באמצעות אפליקציה.





חברת ברימאג משיקה:
שואב אבק LG  אלחוטי (ללא כבלים ) עם עוצמת שאיבה חזקה במיוחד

המותג  LG מבית ברימאג, משיק בימים אלו סדרת  - A9שואבי אבק פרמיום אלחוטיים, ללא כבלים. השואבים הינם בעלי עוצמת שאיבה חזקה ביותר וזמן שאיבה ארוך במיוחד. השואב מיועד לניקוי רצפות, דקים ושטיחים, וביכולתו להתפרק לשואב נשלף עם מברשות שונות לניקוי ייעודי של רהיטים, פינות, חריצים, מיטות, מזרנים, רכבים  ועוד.



צילום  LG


שואב אבק LG A9 פועל בטכנולוגית AEROSCIENCE אשר פותחה על ידי מומחים לאווירודינמיקה, לאחר 10 שנות מחקר שנערך בארה"ב, צרפת, אוסטרליה וטאיוואן ומאפשרת לשואבי האבק מסדרת A9 עוצמת שאיבה חזקה ביותר בהשוואה לשואבים מסוגו הקיימים כיום בשוק. בנוסף , קיימת בשואבים טכניקה להפרדת אבק דק, הודות ללהבים ספירליים בעלי דיוק גבוה במיוחד.

המחקרים שנעשו הראו כי עוצמת השאיבה הינה הדבר החשוב ביותר לצרכנים ובמקום השני בחשיבותו הוזכר זמן פעילות הסוללה. במחקרים נמצא כי סוללה אחת איננה מספיקה לשאיבת בית שלם והחלפת סוללה עולה כ-400-500 ₪, ובנוסף יש לפנות למחלקת השירות  בכדי להחליף את הסוללה.
המודל אותו פיתחה חברת LG מגיע עם 2 סוללות המספיקות ל-80 דקות שאיבה, זמן ממוצע לשאיבת בית. במודל זה ניתן להחליף את הסוללה באופן עצמאי בבית, ללא צורך לפנות לתחנות השירות. בנוסף, עם קניית המכשיר מקבלים גם תחנת הטענה עבור הסוללה וכך ניתן להטעין סוללה אחת בזמן שהשנייה עובדת.


 צילום LG


הדגם השני אותו פתחה חברת LG מגיע עם סוללה אחת .

שואב האבק החדש של LG  מצויד במנוע אינוורטר חכם עליו ניתנות 10 שנות אחריות.

השואב מצויד במערכת ציקלונים Axial Turco Cyclone המפרידה בין האוויר הנקי לאבק ביעילות רבה ושומרת על עוצמת השאיבה החזקה לאורך זמן. עוד ניתן למצוא בשואב מערכת פילטר HEPA   ב-5 שלבים המעניקה סינון של 99.99% של חלקיקי אבק דק.


השואב נוח ביותר לתפעול ואחסון, וניתן למקמו כמוצר עומד על סטנד או להתקינו על הקיר. השליטה ברמות השאיבה מאוד נוחה ונעשית באמצעות לחיצה פשוטה, הידית נוחה לאחיזה ובאמצעות מוט טלסקופי ניתן להאריך את מוט השאיבה ולהתאימו לגובהו של האדם המפעיל את השואב. ריקון מיכל האבק הינו, קל, פשוט ונוח וכך גם ניקיון הפילטר.

השואב מצויד עם מברשת ראשית לרצפה, מברשת חובטת (למזרנים, ספות, מיטות וכו'), מברשת משולבת, כלי לפינות וסוללה נוספת – כל האביזרים ללא עלות נוספת.

מחיר מומלץ לצרכן:

דגם A9BEDDING2 עם 2 בטריות – 2,490 ₪.
דגם A9BEDDING עם בטרייה אחת – 1,999 ₪.

אחריות ל-10 שנים על המנוע.

להשיג ברשתות המורשות ובחנויות המובחרות.

לפרטים: WWW.BRIMAG.CO.IL



צילום LG

צילום LG


צילום יח"צ LG

וכעת לאהבה שלי ולהתמכרות שלי- קפה! מכונות קפה הוצגו בתערוכה וגרמו לי לעצור ליד כל אחת מהן. מצידי שתהיה לי בבית מכונה בכל חדר!  זה יהיה נפלא!


חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח משיקה מכונת קפה חדשה של מותג DeLonghi (דלונגי):  ECAM 650.85.MS - מכונת קפה אוטומטית הפועלת באמצעות אפליקציה: כך ניתן להכין את הקפה מפולי קפה שנטחנים במקום בלחיצת כפתור אחת או ע"י הפעלת המכונה מהאפליקציה וברגע שהקפה מוכן לקחת אותו מן המכונה, לשתות ולהתענג על כוס קפה מהביל וריחני.

המכונה החדשה מספקת מגוון רחב של מתכונים לקפה וחלב, אותם ניתן לתכנת בקלות, כך שישה משתתפים שונים יכולים לתכנת את "פרופיל השתייה" לפי טעמם האישי.

* צילום וסטיילינג שלי בתערוכה של ברימאג

קיימת אפליקציה ייעודית Coffee Link App המיועדת למכונה ומאפשרת יצירת מגוון משקאות חדשים ומיוחדים, עזרה בהפעלת המכונה והסבר לכל פעולה. בנוסף, מכונת הקפה  מצוידת במספר פונקציות ההופכות את השימוש בה לפשוט יותר.  

בין התכונות המיוחדות: שילוב של הקצפה ידנית עם סטימר, המעניקה אפשרות לשלוט על בכמות הקצף וטמפרטורת החלב לצד הקצפה אוטומטית הנעשית בכד החלב המיועד לכך, באמצעות לחיצת כפתור.

ניתן אף להכין שוקו בכד נוסף המגיע יחד עם המכונה שבתחתיתו יש מערבל המערבב את אבקת השוקו עם החלב למשקה שוקו. באותו כד, עם מערבל אחר ניתן להכין משקאות קרים כשוקו קר, קפה קר וקוקטיילים מיוחדים.

מיכל החלב הינו טרמי עם שכבת בידוד כפולה המאפשרת לשמור על החלב בטמפרטורה אידיאלית במשך זמן רב ללא צורך במקרר. בנוסף, ניקוי המיכל הינו אוטומטי וקל.

מכונת הקפה האוטומטית של דלונגי מצטיינת בעיצוב ארגונומי, יוקרתי ודינמי ומופעלת באמצעות מסך מגע TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' המעניק קלות הפעלה. מידותיה 260X480X375 ומשקלה 12.5 ק"ג בלבד. קיבולת מיכל המים 2 ליטר, קיבולת מיכל הפולים 400 גרם וקיבלת קנקן החלב 0.5 ליטר. היא פועלת בלחץ של 19 בר.

מחיר מומלץ לצרכן: 8,990 ₪.
אחריות על המכונה: שנתיים.






רשת מלונות רימונים מגיעה לנגב


חצר הספא. צילום- סטודיו הדמיות 


 רשת מלונות רימונים מגיעה לנגב:


הרשת תנהל את המלון החדש קדמא בשדה בוקר.
רוצים לנפוש בשדה בוקר ולהנות ממה שמציע המדבר?
בסוף 2018 תוכלו לחגוג ולהנות במלון חדש.

רשת מלונות רימונים, מקבוצת מלונות הכשרת הישוב, תנהל את מלון "קדמא" המוקם בימים אלו בשדה בוקר. במסגרת ההסכם רשת מלונות רימונים תנהל את המלון  למשך 15 שנה.

מלון "קדמא" הוקם ע"י חברת נאות בוקר, הנמצאת בבעלות  היזמים הפרטים יעקב מורדוך ורוני פלד (74%) וקיבוץ שדה בוקר (26%).

המלון החדש אמור להיפתח לקראת סוף שנת 2018, כמלון המעוצב  בסגנון חאן נבטי, ויכלול
בשלב הסופי כ 140 חדרים וסוויטות, במבנים חד קומתיים. המלון מעוצב על ידי האדריכלית לאה רובננקו  ומעצבת  הפנים רות ארד, בסגנון אורחן מדברי קדום וברוח "דרך הבשמים" ההיסטורית תוך שימוש בחומרים, בדים, צבעים, המתאפיינים באלמנטים מדבריים.

כך יראה חדר גדול במלון קדמא. צילום- סטודיו הדמיות

המלון ממוקם בכניסה לקיבוץ שדה בוקר, מוקף בחומה ובו לובי מפנק, בריכה מחוממת, חמאם טורקי, ספא וחדרי טיפול, חדרים אותנטיים המעוצבים ברוח החאן הנבטי, פינות חמד וקולינריה, המאפיינת את האזור והמדבר.

המלון יכלול מרכז טיולים אזורי עם פעילויות מגוונות למשפחות, זוגות ויחידים ובהן טיולים רגליים, טיולי גמלים, אופניים ורכבי שטח ואף ייתן מענה למחפשים את השקט המדברי ורוצים ליהנות מהשלווה המיוחדת למדבר.

 הרעיון של מלון קדמא להעניק לתיירים מהארץ ומחו"ל חופשה המשלבת שקט ושלווה עם תכנים ייחודיים שרק המדבר יכול להציע, כמו: תצפיות כוכבים, רכיבה על אופניים, נהיגת שטח, טיולי גמלים, טיולים רגליים ועוד.

חדר קטן (סטודיו הדמיות)


מלון קדמא מצטרף ל-9 המלונות ברשת מלונות רימונים ומהווה תוספת משמעותית להיצע ולמגוון המלונות של הרשת.

חדר רחצה (סטודיו הדמיות)

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 9 בתי מלון הפרוסים מאילת שבדרום ועד הגולן שבצפון. הרשת מונה כ – 1,500 חדרי אירוח וכוללת  3 מלונות כתר: רימונים גלי כנרת- מלון יוקרתי  המונה 120 חדרים וממוקם על שפת הכנרת, רימונים אילת, המונה 277 חדרים וממוקם בלב אזור התיירות והבילויים של אילת  ומלון  רות רימונים צפת הממוקם בלב מושבת האומנים  בצפת ובו 77 חדרים.


כמה יפה!!  (סטודיו הדמיות)