יום חמישי, 22 במרץ 2018

עדנה רענן- עבודות קרמיקה לכל המשפחה


עדנה רענן- עבודות קרמיקה לכל המשפחה 


צילום ליטל מאירי

את עדנה הכרתי כאשר היא הציגה בדוכן בכפר סבא לרגל מכירה לפסח. נדלקתי על הבלונים שהיא הכינה. בלונים מקרמיקה! בלונים צבעוניים, גדולים וקטנים שתולים על הקיר. אם אני התלהבתי ואהבתי- אין ילד שלא יאהב.  מי לא יאהב בלון שלא מתפוצץ או שיורד לו האוויר?

המשכתי להסתכל על הדברים שהיא הציגה בשולחן שעמד לרשותה וכל דבר גרם לי להנאה: קקטוסים מחימר שניראים אמיתיים ואף חששתי לנגוע בהם בהתחלה...פרחים, עוגנים בכל מיני גדלים וגם תליונים לשרשראות.


קבעתי עם עדנה ריאיון והגעתי לביתה שהוא ממלכה של יצירותיה. פסלי קרמיקה ניצבים, חלקם ישובים בסלון. רימונים ענקיים מונחים על הרצפה, בלונים עשויים קרמיקה מקשטים את הקיר. הרבה פסלים אנושיים בתנוחות  שונות.  עדנה עצמה היתה עם שרשרת ותליון עשוי קרמיקה, מעשיי ידיה כמובן.

עדנה גם מציירת (דבר שלא למדה מעולם והיא מציירת נפלא!), וציוריי דיוקנם של בני משפחתה מעטרים את קירות הבית.


צילום ליטל מאירי

עדנה נולדה בקיבוץ כפר רופין שבעמק בית שאן. היא מספרת- "תמיד עסקתי באומנות, גם  בתור ילדה". אמא של עדנה סיפרה לה שבכל יום הילדים בגן היו באים לראות מה עדנה ציירה.
צילום ליטל מאירי



כיום עדנה יוצרת בביתה בכפר סבא את עבודות הקרמיקה שלה ומעבירה חוגי פיסול קרמי  למבוגרים החל מגיל 18 ומעלה.

מעבודותיה נהנים בני משפחתה- בעלה, שלושת ילדיהם והנכדים.

צילום ליטל מאירי

עדנה משתתפת בתערוכות שונות עם יצירותיה.  בין יצירותיה ניתן למצוא: רימונים בגדלים שונים, פסלים אנושיים, בלונים, קקטוסים בעציץ, תליונים לשרשראות, עוגנים, פרחים ועוד.



ליצירת קשר:

0508-342212

raanan16@inter.net.il



צילום ליטל מאירי


צילום ליטל מאירי


צילום ליטל מאירי




צילום ליטל מאירי