יום שני, 12 בפברואר 2018

קרן גרוס-מלבישת בתים


קרן גרוס- מלבישת בתים


צבעוניות שמשתלבת עם שחור ולבן. אחת העבודות של קרן

פעם רציתי ללמוד עיצוב פנים. אני אוהבת לעצב את הבתים בהם אני גרה. כיף לי לבוא הביתה ולראות צבע בעיניים ואת אוסף הווינטאג' שלי שאני נותנת לו מקום של כבוד בבית. אני אוהבת להסתובב בחנויות של עיצוב הבית, צופה בתוכניות של DIY, קוראת מגזינים, אוהבת חידושים. מידי פעם אני גם משנה מיקומים של דברים בבית, קונה דברים חדשים- העיקר לחדש ושלא יהיה משעמם.



אז את התחום לא למדתי באופו רישמי ואני תמיד שמחה לפגוש כאלו שכן.

אחת מהן היא קרן. אני היכרתי אותה ואת פועלה. מוזמנים גם אתם. הנה סיפורה של קרן:

מתגוררת במודיעין. בת 43 "מאוד מאמינה בגיל שלי. לא בטוחה שהייתי עושה טוב מה שאני עושה כמו לפני 10 שנים. אני מביאה את הגיל שלי, את הראייה שלי, בשלות שלי", כך היא מעידה על עצמה.


* מטבח לאחר שידרוג

כשפגשתי את קרן, היא כבר ישבה בבית הקפה ושתתה קפה. כמובן שמיהרתי להזמין לעצמי (מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני מכורה). היא הרשימה אותי מיד בחמימות שלה, בחיוך, בהתמסרות לריאיון, בחיבוק הפיזי שהעניקה לי.

סיפרתי לה על עצמי ועל הבלוג ומדוע אני בעצם עושה זאת. מדוע אני נותנת במה לנשים. אמרתי לה שלכל אחת יש סיפור, וקרן הסכימה איתי. היא אמרה שבעצם יש לה תפקיד כשהיא מלבישה בתים לאנשים: "לכל בית ואדם יש סיפור. המקום שלי הוא לבוא לפתוח את הראש לאנשים". היא ממשיכה ומוסיפה " כמעט כל האנשים לא יודעים לדמיין. הם רואים אצל חברים ושכנים ורוצים את אותו הדבר. אני מחפשת את השונה ואת האחר. להביא את הלקוח למה ששלו. אני עוזרת לו להוציא את זה. הוא לא יודע שזה שם".

כשקרן מדברת על עבודתה, עיניה נוצצות. רואים את האהבה שלה למקצוע, את התשוקה ואת אהבתה הכנה לאנשים. כי לעצב למישהו בית / חדר / חלל- חייבים לאהוב הן את המקצוע ואת האדם שעבורו עובדים.



קרן אומרת שהחוכמה בעיצוב היא לעשות את זה שונה, אחר ושהאדם יאהב לאורך זמן כי סלון או מטבח לא מחליפים כל הזמן. "אני לא מאמינה באמת אחת", היא אומרת, "שחייבים כך או כך".

קרן לוקחת את לקוחותיה לחנויות, מראה להם את הדברים, עובדת איתם על החלום שלהם. יש לקוחות שסומכים עליה בעיניים עצומות ומשאירים לה את הבית לרשותה וכן את כרטיס האשראי.

קרן נשואה לדובי, עו"ד במקצועו. אמא לשלושה: שקד בת 16, גיא בן 13 ומיה (עם חיריק ב מ') בת 8. החלום של בעלה היה ללמוד בחו"ל. ב 2007 המשפחה עברה ללונדון. התגוררה בצפון לונדון, hendon, דובי למד שם תואר שני במשפטים ב l.s.e על מלגת השגרירי הישראלי. הם גרו שם 6 שנים.


* קרן גרוס

קרן ודובי הכירו במסיבת אירוסין ואחרי החתונה התגוררו בגבעת שמואל.
"מאז שאני זוכרת את עצמי- תמיד כולם באו להתייעץ איתי על בגדים. מעולם לא חשבתי לעסוק בתחום העיצוב".

* לפני עבודתה של קרן


*חדר מתבגרת אחרי שדרוג

*לישון כמו נסיכה

לקרן תואר ראשון בחינוך וסוציולוגיה מבר אילן וכן תעודה בלימודי תקשורת, גם כן מבר אילן. בלונדון עבדה בתחום האדמיניסטרציה.

כשחזרה המשפחה לארץ בשנת 2012 קרן הלכה ללמוד הום סטיילינג, את זה עשתה בבניין ודיור. היא מגלה שלפני שטסו ללונדון היא סידרה בתים לאנשים.

"אני מתחברת לאנשים, קוראת אותם". אכן, זה הקסם של קרן. זוכרים שכתבתי בתחילת דבריי שקרן מעידה על בשלות אצלה?  זה אכן ניכר בדיבור שלה, בהבנה שלה, בתשוקה למקצוע, ברצון לעזור לאחרים כדי שכפי שאמרה- יאהבו להגיע הביתה.
קרן מלווה את לקוחותיה בימי קניות, עושה איתם פגישות ייעוץ והכוונה וליווי בתהליך שלם של הלבשה.

מי ירצה לעזוב כזה חדר?

היא מעורה ומעורבת בכל דבר, עד קניית הנורה והמגבת.

היא מסכמת: "אין אמת אחת. לכל לקוח יש את האמת שלו".

כיף של סלון


Keren gross homestyling
keren.gross8@googlemail.com
0547-796707






* חדר משחקים של ילדים



* גם לכריות יש חלק חשוב בעיצוב












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה