יום שבת, 17 בפברואר 2018

מופע בידור- מבשלים זוגיות


מופע בידור- מבשלים זוגיות

צילום- ליטל מאירי.  ישבתי בשורה הראשונה

הרבה זמן לא הייתי במופע כלשהו, הצגה, סרט. הרבה זמן לא הייתי במופע בידור. מכל מיני סיבות ותקופה קשה וגם פרידה מבן זוג.
היה חסר לי משהו לנפש, לנשמה שרצתה כ"כ לצחוק ולהנות ולהפיג מעט את השממה. אז כשהגיעה ההזמנה הזוגית לבוא למופע בידור 'מבשלים זוגיות' בחג האהבה 2018- זה היה סימן לכך שאני חייבת להיות שם.
חברה אחת אמרה לי שלא ללכת כי היא קראה שזה לא משהו, אבל אני החלטתי שעד שאני לא הולכת ורואה בעצמי, לא אוכל לשפוט. ובכלל- הפסקתי כבר מזמן לשמוע לעצות של אחרים- כי אני אוספת לעצמי את החוויות ממה שאני חווה ולא דרך אחרים.  תנסו- זה עובד.
אל המופע הזה הזמנתי חברה ששמחה להצטרף ולשכוח קצת ממטלות היום.
צחקתי כמו שלא צחקתי כבר הרבה זמן. היה מופע מצחיק, מהנה ומבוסס על חיי הזוגיות והשגרה. זה גרם לי להתגעגע לחיי זוגיות, למרות ועל אף הכל       ( אתם תבינו על מה אני מדברת כשתראו את המופע), ואני מאמינה שזה יגיע בזמן הקרוב.
לכו לראות את המופע, תהנו, תצחקו, יש גם אלתורים ממש מצחיקים.  ולא חייבים ללכת עם בן/ בת זוג אם אין. (למרות שהאולם היה מלא בזוגות שרציתי להרוג, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר).

צילום- גילי נחושתן

צילום ליטל מאירי


ומשהו ייחודי למופע- במופע הזה מבשלים על הבמה ( לא, לא אתם- רק הסטנאפיסט) ובסוף ההצגה שלושת השחקנים/ מופיעים מחכים לכם ומגישים צלחת מרק. הכי נחמד בחורף וחוסך אח"כ את המסעדה...חחח

צילום גילי נחושתן

מעט על ההצגה:


כשעורכת דין, מאמנת לזוגיות ושף קורע מצחוק נפגשים על הבמה במופע בידור אינטראקטיבי וייחודי המדבר על הקשר בין אהבה, זוגיות, גירושין ו..אוכל.

מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?
גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי  מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.
במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.
לפרטים נוספים: והזמנת כרטיסים :
0522550003, 048377777   www.barak-tickets.co.il




צילום ליטל מאירי

3 תגובות:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  2. שמי, נעמי סמואל לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אפטה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אפטה היה אשף אמיתי ורב עוצמה. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת האימייל שלו ליצירת קשר בכתובת: {drapata4@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו דרך איש הקשר שלו למטה (+22958359273) תודה לך ד"ר apata.

    השבמחק
  3. נפגעתי ושבורת לב כשבעיה גדולה מאוד קרתה בנישואים שלי לפני 7 חודשים, ביני לבין בעלי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להיות איתי שוב ושהוא לא אוהב אותי יותר. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדים שלי לעבור הרבה כאב. ניסיתי כל דרך אפשרית להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אבל הכל ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל את ההחלטה שלו, ושהוא לא רצה לראות אותי שוב. וכך ערב אחד, כשחזרתי מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו את כל הדברים, והוא אמר לי שהדרך היחידה להחזיר את בעלי היא לבקר קוסם בשביל לחש, כי זה באמת עבד גם בשבילו. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של מטיל הכישוף שהוא ביקר. (drapata4@gmail.com) אז למחרת בבוקר שלחתי דואר לכתובת שהוא נתן לי, והקוסם הבטיח לי שאקבל בעל תוך שלושה ימים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז יומיים, באופן כל כך מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום, הקשר שלנו היה עכשיו חזק יותר ממה שהיה קודם, בעזרת הגלגל. לכן, אני אמליץ לך, אם יש לך בעיות, צור קשר עם DR APATA, אתה יכול גם להגיע אליו באמצעות gmail: (drapata4@gmail.com) או באמצעות WhatsApp או Viber בכתובת: (+22958359273).

    השבמחק