יום שבת, 17 בפברואר 2018

LEONARDO SKIN CARE GROUP חוגגים 10 שנות פעילות מוצלחת והעצמה נשית.

LEONARDO SKIN CARE GROUP

 

מודה, את חברת לאונרדו קוסמטיקה לא הכרתי. הלכתי להתבייש בפינה כשנכחתי לדעת שהם קיימים כבר עשר שנים.
אז לא הכרתי ועכשיו כן, בזכות ההשקה שנערכה לרגל חגיגות עשור לחברה- אז משהו טוב יצא לי.
חגיגות העשור והשקת מוצרי החברה החדשים, נערכו במסעדת C2 במגדלי עזריאלי, מיקום מיוחד לכשעצמו, ואכן, האירוח היה כמו בחתונה.


להקה הנעימה את זמננו במוזיקה איכותית ואוכל טעים הוגש לשולחן.


רוני בר, מבעלי החברה, הקים את החברה ובנאומו אמר כי הם ידעו גם זמנים קשים, אך המשפחה היא זו שחיזקה אותו ועמדה מאחוריו. הוא דוגל במוצרים איכותיים ללא פשרות, לא יקרים מאוד, וחידוש בתחום.

רוני הוא המנהיג הראשי של המהפך שמובילה ליאונרדו קוסמטיקה בענף הקוסמטיקה בישראל. רוני מגיע מעולם העסקים הקר ובעצמו עבר שינוי כשהחליט להכנס אל נישת ההעצמה הנשית, באמצעות מוצרי ביוטי בסטנדרט בינלאומי, כפי שהוצגו בכנס מוסקבה-תל אביב האחרון.
הכוח של ליאונרדו קוסמטיקה הוא ביכולת להיות רלוונטיים למגוון קהילות של נשים – נשות עסקים, נשים חד-הוריות, צעירות ומבוגרות יותר, שהמשותף לכולן הוא העוצמה הנשית שהן מקרינות והרוח הלוחמנית שלהן, בכל תחום בחיים.


רוני בר. צילום יח"צ

הסלוגן של החברה: לאונרדו- מעניקים לעור שלך יחס נפלא!

צילום דביר כחלון

לי לוי, פרזנטורית החברה, הסתובבה בין האורחים, חייכה והצטלמה, וכן- היא יפה כמו בטלויזיה, אפילו יותר.

צילום דביר כחלון

לרגל חגיגות העשור, חברת לאונרדו קוסמטיקה משיקה ליין קרמים חדש, הכולל מגוון תכשירים מתקדמים לצרכים שונים וביניהם הענקת לחות עשירה, טיפוח עור הפנים, ניקוי עמוק ויסודי, תכשירי אנטי אייג'ינג, מיצוק והצערת העור. כל המוצרים בליין החדש עומדים בתקנים המחמירים ביותר וכוללים שילוב חומרים פעילים המסייעים בהענקת מראה רך, זוהר ובריא מתמיד.
בין מוצרי החברה ניתן למצוא: קרמים נגד קמטים, קרמי הרגעה ושיקום, מוצרי ניקוי וטיהור, קרמים לעיניים, קרמי הבהרה, מסיכות, לחות, ג'לים מקצועיים ועוד.



מעגל הלקוחות העסקיים של ליאונרדו קוסמטיקה כולל את הקוסמטיקאיות ומכוני היופי המובילים בישראל ומהיום הם יוכלו להעניק ללקוחותיהם פינוק מלא ושירות ללא תחרות, עם מוצרים איכותיים וחדשנים שיסייעו להשגת תוצאות מירביות ומראה צעיר וחיוני.
ליאונרדו קוסמטיקה הינו מפעל חיים הבנוי על חדשנות, יצירתיות ומענה מדויק לצרכים נשיים תוך הענקת פתרונות בתחום היופי והטיפוח ומסר חד וברור של נשיות ללא פשרות.
עכשיו יותר מתמיד, נשות העולם הן בקדמת הבמה וליאונרדו קוסמטיקה לוקחת חלק בתהליך הזה, שכולל בתוכו ייצור קפדני מתמיד של קולקציות מוצרי-עילית תוך שמירה על נגישות לכל מגזרי הנשים ומעקב תמידי אחר הטרנדים האופייניים להם והדרישות הייחודיות לכל מגזר.




לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care


השקת מוצרי החברה החדשים. צילום יח"צ



צילום דביר כחלון

3 תגובות:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  2. נפגעתי ושבורת לב כשבעיה גדולה מאוד קרתה בנישואים שלי לפני 7 חודשים, ביני לבין בעלי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להיות איתי שוב ושהוא לא אוהב אותי יותר. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדים שלי לעבור הרבה כאב. ניסיתי כל דרך אפשרית להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אבל הכל ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל את ההחלטה שלו, ושהוא לא רצה לראות אותי שוב. וכך ערב אחד, כשחזרתי מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו את כל הדברים, והוא אמר לי שהדרך היחידה להחזיר את בעלי היא לבקר קוסם בשביל לחש, כי זה באמת עבד גם בשבילו. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של מטיל הכישוף שהוא ביקר. (drapata4@gmail.com) אז למחרת בבוקר שלחתי דואר לכתובת שהוא נתן לי, והקוסם הבטיח לי שאקבל בעל תוך שלושה ימים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז יומיים, באופן כל כך מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום, הקשר שלנו היה עכשיו חזק יותר ממה שהיה קודם, בעזרת הגלגל. לכן, אני אמליץ לך, אם יש לך בעיות, צור קשר עם DR APATA, אתה יכול גם להגיע אליו באמצעות gmail: (drapata4@gmail.com) או באמצעות WhatsApp או Viber בכתובת: (+22958359273).

    השבמחק
  3. שלום חברים, שמי אנדרבה איתן. אני כאן כדי להפיץ את החדשות הטובות לנזקקים. הייתי בדיכאון כשאשתי עזבה אותי לגבר אחר, כי הייתי צריך להפסיק לעבוד כי היה לי סרטן והייתי שבר. היא לקחה את הבת היחידה שלי, אז האפשרות היחידה שלי הייתה למות, ניסיתי להתקשר אליה אבל היא התעלמה ממני, שלחתי לה SMS ופתאום היא ענתה לי ואמרה שאני לא מתקשרת אליה או טקסט לה יותר, אז אחת יום אני אצור קשר עם חבר שלי בפייסבוק והסברתי לו הכל והוא אמר לי שיש לו את אותן בעיות לפני כן, הוא הכיר לי כישוף קסמים בשם דוקטור אפטה, הוא שלח לי את הדוא"ל האישי שלו ויצרתי איתו קשר דרך [drapata4@gmail.com] והוא ענה לי במהירות הסברתי לו את הבעיות שלי והוא אמר לי לא לדאוג שהוא עשה זאת עבור כל כך הרבה אנשים שמעולם לא האמינו בקסם אבל טעיתי לנסות לשכנע אותו במשך 24 שעות כדי להטיל קסמים ולרפא אותי מסרטן ולמצוא אותי עבודה טובה יותר ופתאום הוא שלח לי רפואה למחלה שלו, לקחתי את זה רק יומיים והייתי חופשי. למחרת לא יכולתי להאמין לעיניים שלי, מישהו דפק על הדלת שלי ולא ציפיתי לאף אחד באותו יום, פתאום אשתי בכתה לבד ולא יכולתי לסבול את זה, היא ביקשה סליחה, מיד קיבלתי שיחה מ החברה שלי בה אני עובדת שנים, וקודמתי לתפקיד מנהל חברת פרגון בארצות הברית, אנא עזור לי להודות לד"ר אפטה שהחזיר את כל מה שאיבדתי לפני כן, אתה יכול גם ליצור איתו קשר באמצעות WhatsApp / Viber עם מספר הטלפון שלו: +447307347648.

    השבמחק