יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

נרות קנדלה- נרות עם מסרים

נרות קנדלה בתרדיון- איזור תעשייה משגב

עליזה שליסל, בעלת הסטודיו אומרת כי המקום שלה מזמין, מקסים, צבעוני ובאווירה של ווינטאג'. אני התאהבתי במקום משום שהוא משלב בין אהבותיי לווינטאג' ולנרות. אז עליזה לא מוכרת ווינטאג', אולם הסטודיו מעוצב באווירה חמימה עם חפצי ווינטאג' מביתה של אמה, ונרות- נרות היא מוכרת ומכינה ע"פ הזמנה. גם סדנאות יש, אל דאגה.

המיוחד בנרות של עליזה הוא נושא ההדפסה, ועליזה מדפיסה כל דבר: ממילים, הקדשות ועד ציורים. קנדלה,אגב,  מגיע מהמילה נר בספרדית.

** עליזה שליסל

עליזה בת 53, נשואה ואם ל 3 בנים. תושבת היישוב רקפת מזה 19 שנה. היא למדה עיצוב מוצר ועיצוב גרפי, ומאז חיפשה להמציא את המוצר שלה. זה התחיל מתמונות מעץ שהיא ניגרה ( חלק מוצגות בסטודיו), השחלת חרוזים מעץ בתמונה ושילוב עץ וקרמיקה.  מייצרת נרות מזה 12 שנה. איך הכל התחיל? ממוצר אישי- שם על הנר. היתה הצלחה רבה לנרות האישיים וזה דירבן אותה לחשוב מה הלאה. האמירה שלה- נרות עם מסרים שהאנשים מזמינים.

** המקום מזמין וצבעוני

לעליזה יש לקוחות הן מהארץ והן מחו"ל. היא מקיימת סדנאות בסטודיו שלה לילדים החל מגיל 8 ולמבוגרים. היא אומרת שילדים נהנים מאוד, והמבוגרים שמגיעים חוזרים לילדות ויוצאים עם חיוך רחב על הפנים. יש קונספט של ימי הולדת החל מגיל 8 שבסיום כל ילד מקבל את הנר שהכין.


** הנרות שמכינים הילדים בסדנא

עליזה הכינה נרות מודפסים עם מילות תודה לאורחים באירועים של חתונות, בר מצוות ובריתות. היו אף נרות  בצורת חמסה- מתנה לאורחים של מלון. גם נר מיוחד בציון 60 שנה למדינה שחגגה הכינה עליזה לפי בקשת המדינה כמתנה לאורחים מחו"ל, נרות הנצחה ליום השואה, ליקירים שנפטרו, ליום הזיכרון.

עליזה אומרת שמהות הנרות הם המסרים המילוליים שעוברים.  יש ששומרים את הנרות ולא מדליקים וזה נשאר אצלם למזכרת.



** את הציורים הללו צייר בנה של עליזה כשהיה בן 5...


סדנא חד פעמית בין שעה וחצי לשעתיים ורבע, תלוי מה רוצים לעשות. 520 ש"ל לקבוצה של 8 אנשים שזה מס' המינימום.

עליזה מספרת על זוג שהתחתן והזמין את חבריו הטובים וכולם הכינו נרות לשולחנות החתונה. כך גם הכירו כולם האחד את השני.  יש גם מסיבות רווקות שעושים עם סדנת נרות, גימלאים שהגיעו לחגוג יומולדת 80 לאחד החברים והתלהבו כמו ילדים קטנים.

בדף הפייסבוק של עליזה: עליזה שליסל נרות מודפסים למזכרת/סדנאות יש סרטון קצר של ימי הולדת בסדנא.

סגור בשישי- שבת ובכל מקרה יש לתאם מראש.  עליזה  0523260058

** הארון המיוחד של עליזה



** נר לציון 60 שנה למדינה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה