יום שבת, 7 בנובמבר 2015

יפן בגליל - צימר יפני מפנק בפקיעין החדשה

יפן בגליל- צימר יפני מפנק בפקיעין החדשה

בפקיעין החדשה השוכנת בגליל המערבי ישנו צימר שכולו על טהרת יפן עם מוטיבים יפניים. לבוא לגליל ולהרגיש ביפן. בעלת הצימר היא יפנית  שהתגיירה ומתגוררת בסמוך לצימר אותו היא מטפחת האהבה רבה. קיוקו אסרף בת ה 48 נולדה ביפן. היתה מורה לאנגלית ומורה לחשבוניה ( סורובאן ביפנית. כמו מחשבון אבל עם חרוזים. ביפן לומדים את זה). קיוקו מספרת שתמיד רצתה לבוא לישראל, ובכיתה ה אף כתבה עבודה על אנה פרנק, עליה קיבלה פרס. אסקימו לימון הסרט היה להיט ביפן וקיוקו חשבה שהוא בכלל מארה"ב...  היא התעניינה בישראל וביהודים. באוניברסיטה היא למדה אנגלית, תרבות מערבית ותנ"ך. "בתנ"ך כתוב הרבה על הגליל וסיפורים על היהודים", היא אומרת בהתרגשות ומוסיפה שעוד לפני שפגשה את בעלה הישראלי, רצתה לטוס לישראל. היא החלה להתעניין בדת היהודית ולמדה יהדות. בברוקלין.

וכמו באגדות, הגיע הנסיך: שמעון אסרף טייל במזרח אחרי הצבא והגיע בטעות לגומה, שם במקרה ביקרה קיוקו את חברה שלה. זה היה בשנות ה 90, תקופה בה הגיעו הרבה ישראלים ליפן ועבדו בה.  הם החלו לדבר והוא אמר לקיוקו שהוא מישראל. היא התלהבה מהעובדה הזו. הם התאהבו וקיוקו עברה תהליך גיור בצפת כי רצתה חתונה דתית.

** קיוקו אסרף

בפקיעין החדשה היא גרה עם שמעון משנת 1997. לשניים ארבעה ילדים מקסימים- 2 בנים ו 2 בנות.

את הצימר היפני הקימו בשנת 2009.  באי הצימר יחלצו את נעליהם בכניסה ויקבלו נעלים יפניות ועל המיטה יחכו להם חלוקים. בצימר יש רהיטים יפניים, וילונות יפניים. יושבים אל השולחן היפני בכסאות יפניים נמוכים והרגליים נותרות באוויר בתוך מבנה מתחת לשולחן. חוויה יפנית. גם את האסלה הביאו מיפן והיא כוללת בידה.  בתוך הצימר יש בריכת גלים מפנקת וגם מחוץ לצימר יש בריכה עם מפל מים. יש אמבטיה יפנית מעץ, אליה תרדו במדרגות.   אם תרצו לצאת לחצר, תגלו חצר יפנית עם פסל מיפן.  הדבר הישראלי היחיד בצימר הוא המנגל שבחצר.... "כי ישראלים אוהבים לעשות על האש"...אומרת קיוקו בחיוך. בצימר יש 2 חדרים עם מיטות זוגיות- האחת מיטה נמוכה כפי שישנים ביפן, והשנייה מיטה זוגית רגילה "כי יש ישראלים שלא אוהבים לישון במיטה נמוכה", אומרת קיוקו. בצימר יש סלון צנוע, מטבח וטלוויזיה.  האורחים זוכים לפרטיות גמורה.

** אחת מהמיטות בצימר

בצימר 2 מיטות זוגיות כאמור ואפשר לבוא גם עם ילדים.

** האמבטיה היפנית

** האמבטיה היפנית


** ישיבה יפנית

** החצר

** לנוח

** קיוקו בפתח הצימר היפני

משפחת אסרף גם מייצרת יין בכרם אסרף. זהו יין מבציר 2013 וניתן לקנות מהם 6 או 12 בקבוקים. היין טעים מאוד ואיכותי, אני אהבתי מאוד.  יין זה יוצר מ 100% ענבי קברנה סוביניון הגדלים באקלים ייחודי בהרי הגליל המערבי הגובלים עם הרי מירון.  בכרם אסרף גדלים הענבים בצורה ייחודית על מצע כורכר, המאפשר לענב לקבל חשיפה לשמש ממעל, וקרינה חוזרת של השמש מתחת. שיטת הגידול משביחה את טעמו הייחודי של היין. מתקופת בית ראשון ושני בפקיעין. היין משתבח בחביות עץ אלון צרפתי 12 חודשים. 

קיוקו    0543303311 פקיעין החדשה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה