יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

עינב בראון- הקדרית ממכמנים

הקדרית ממכמנים שיוצרת כלים נאים

הכירות את עינב בראון בת ה 32 ממכמנים, יישוב קהילתי בגליל ( קרוב לכרמיאל). היא מגדירה עצמה קדרית ואת דרכה החלה במקרה, בחוג. הגעתי אל היישוב הפסטורלי בו היא מתגוררת בשנתיים האחרונות עם בעלה אילן ובתה בת השנתיים עלמה, וגיליתי סטודיו קורן צבעוניות ועושר בכלים. עינב מייצרת וממציאה כלים ייחודיים מקרמיקה ומשלבת גלזורות צבעוניות ועובדת גם בטכניקה של המסת זכוכיות צבעוניות שיוצרות מראה מיוחד בכלים.

** את הכלי המיוחד הזה החלטתי לצלם בגינה של עינב, לאחר שירד גשם. צילום יפהפה

לעינב תואר ראשון באומנות ופסיכולוגיה מתל חי ותואר שני במינהל עסקים מהמכללה למינהל בראשון לציון. כאשר למדה בתל חי, הציעו לה סדנא מעשית. היא בחרה רישום וסדנא שנייה קדרות, אותה למדה גם בשנה השנייה. קדרות נשמע לה מעניין ופרקטי. "זו אומנות שימושית" היא אומרת. "משיעור לשיעור אני נשביתי בגלגל- משהו בפרקטיקה של הכלים שבה אותי. כלים, אוכל, בית. המכלול הזה יצר קסם. חוויה של לגלות עולם". עינב למדה אח"כ אצל סו גודמן בכפר ורדים במשך 5 שנים ועינב מודה לה על שפתחה בפניה את הסטודיו שלה.

** עינב בסטודיו שלה

** השלו בכניסה לסטודיו של עינב, שצמוד לביתה

עד שפתחה את הסטודיו בביתה שבמכמנים- היה זה תחביב עבורה ובמקביל הפך למקצועי כשהלכה לירידים ומכרה שם, והכירה קדרים נוספים.  ב 2013 יצאה לחופשת לידה ופתחה את העסק. עינב השתתפה 3 עונות ביריד הארצי של הקרמיקה אשר התקיים בכפר ורדים, יריד מקצועי אשר משתתפים בו קדרים וקרמיקאים  מכל הארץ שניבחרים ע"י ועדה מקצועית.


"מאז שפתחתי סטודיו צברתי הרבה ניסיון." עינב מוכרת בחנויות בכרמיאל, בגלריה באולמות האבירים בעכו העתיקה וב ESTY. עינב גם עובדת בחנות פרחים בכרמיאל, פרחי ליאורה, שם היא מכינה,יוצרת ומוכרת כלים מקרמיקה שמתאימים לשתילים ולסידורי פרחים. מזמינים ממנה כלים עבור מסעדות.


עינב מקיימת חוגים בסטודיו למבוגרים- אובניים ועבודות יד. הדגש אצלה הוא על עבודות שימושיות.


עינב      0528834567  בפייסבוק: עינב בראון קדרות


** עינב ממיסה זכוכיות בתנור וזה יותר את הצבע והמראה המיוחד בכלים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה