יום שבת, 10 ביוני 2017

ליאורה פלד- מודעות מרפא/ איזון רגשי

לפניות לליאורה  

liorapele@gmail.com
0509555114


ליאורה פלד- מודעות מרפא/ איזון רגשיאנו כבר מודעים לכך, וישנם מחקרים שמראים קשר ישיר בין גוף לנפש. שיטות טיפול רבות קיימות כיום 


בשוק לריפוי הנפש, למודע ולתת מודעליאורה ביקשה ממני לכתוב את סיפורה, ואי מביאה אותו כאן בפניכם. ליאורה היא מטפלת , מעבירה 

סדנאות ויש לה סיפורי הצלחה רבים.

מוזמנים לקרוא עליה ועל פועלה, סיפורה בגוף ראשון: לפני12 שנה ישיבת צוות זהו מצב שהייתי עושה הכל כי להימנע ממנו ואם לא הייתה לי ברירה אז הייתי נמצאת בחרדה נוראית.קוראים לזה חרדה קהל ואליה התלוו עוד כמה חרדות כמו חרדה מבחנים, חרדה מאנשים, כל המצבים בהן הייתי צריכה להיות באור הזרקורים ולהראות מי אני ואת הידע שלי עוררו בי פחד עצום.נאלצתי לעשות המון ויתורים כמו לימודים, התפתחות בקרירה שלי ובעיקר ויתרתי על מי שאני ועל היכולות המדהימות שלי .בחרתי מראש בתפקידים/במצבים שלא יראו אותי, תפקידים שהקטינו את מי שאני והתחלתי לנבול בפנים, הייתי חייה כלפי חוץ אבל מתה מבפנים.יום אחד פגשתי מלאך בדמות אישה שאמרה לי: " את אדם של התפתחות, את פורצת דרך, חשיבה מעבר לקופסא, יכולת ראיה מרחבית, את קוראת אנשים, יש לך ידע רחב ויכולת יעוץ וטיפול באנשיםאת סטית מהדרך שלך בגדול"באותה שנה נולדה בתי ילדה מדהימה עם מורכבות ועם תחזיות שחורות ורעות של רופאים מטובי הרופאים בארץ.בחיפוש אחר עזרה עבורה תוך הדהוד מילותיה של אותה מלאך אישה למדתי:מהי מחשבה יוצרת מציאותמהי 100% אחריותמהי הקשבה פנימית ללב שלימהי הקשבה החוצה לקולות הנכונים.למדתי להכיר את עצמי, על מה יושבים הפחדים, מהן היכולות שלי, מהו היעוד שלי.ולמרות התחזיות השחורות – יש לי ילדה רגילה, מדהימה חכמה, ורגישה.אבל הסיפור שלי לא מתחיל לפני 12 שנה הוא מתחיל הרבה לפני.נולדתי בירושלים, כבר כילדה ידעתי לייעץ, לתמוך, להוביל, לראות את העומד מולי מעבר למילים ולשקף לו, כך שהיה לי ברור לאחר הצבא שאני לומדת פסיכולוגיה אבל הסטרס שחשתי במבחנים בזמן הלימודים גרם לי לנטוש באמצע ולעלות על השביל שלא שייך לי.התחתנתי, הפכתי להיות אימא לארבעה ועבדתי במשרה שהייתה קטנה למידותי, חייתי עם חוסר פנימי שבאותה תקופה לא חשבתי שאני יכולה לשנות. לידתה של בתי וההבנה שאני יכולה לברוא את מציאותי חיי הביאה אותי בחזרה לספסל הלימודים לתחום הרגשי אבל מהעולם ההוליסטי. למעלה מעשור אני מאזנת רגשית וכיום מטפלת  בכירה בשיטת "איזון חיים".  אני מאמין שלי שמודעות היא הקשבה פנימית ומלמדת נשים/ אימהות להתחבר להקשבה הפנימית שלהן, ללמוד מה חוסם, מונע, לא מאפשר להן להיות הן ולהתגבר מעבר לקשיים. השילוב של גוף, נפש, מודע, תת מודע ואנרגטי מאפשר למטופלות שלי לעבור שינוי עמוק, יציב אשר מדויק להן.אני מאוד אוהבת לטפל בנשים ובאימהות בתחומים  של קשב וריכוז חרדות, ירושה בין-דורית אבל מגיעים אלי נשים ואימהות עם קשים שונים ומגוונים אם פייסים ואם רגשיים שרוצות להקשיב לחלקים הפנימים ולשפר את איכות החיים.בנוסף אני מנחת סדנאות בתחום של חרדות והעצמת אימהות/נשים.הקליניקה שלי: בבית אריה  המסר המרכזי שלי אליך שרק את יכולה לברוא את מציאות חייך והדרך היא מודעות.


 הכשרה: 

מטפלת בכירה בשיטת "איזון חיים
למדתי: במרכז איזון חיים אצל ד"ר ג'ף לוין (מפתח שיטת איזון חיים), ואצל אילת חיימוביץ, איטהל גיל כמון ויפעת רקימנס

המפגשים הם בין שעה לשעה וחצי שבה דרך בדיקת שריר אפשר לאתר חסמים, טראומות, סיפורי חיים שסוחבים מהעבר או שאימצנו בחיים ומנהלים את החיים

הסיפורים יושבים בתת מודע ואיננו מודעים איך הסיפור הזה קובע את ההתנהלות בחיים עכשווים שלנו
כל מחלה פיזית, רגשית, מצבים שונים בחיינו הם שורש לסיפור עמוק יותר וכאשר הוא מטופל הבעיה כבר אינה בעיה.

באמצעות דמיון מודרך מלווה בשיחה והילינג הסיפור עובר תהליך עיבוד והבנה חדשה שמאפשרת לאדם לשחרר את הסימפטום שנוצר או להתמודד איתו אחרת.

כיום משלבת בחיי גם את תחום החשבות שכר והנה"ח וגם התחום הטיפולי (איזון רגשי) דרך שיטת איזון חיים

סיפורי מקרה
1. נערה שהגיע עלי על רקע של "הזעת יתר " - לאחר מספר טיפולים הבעיה נפתרה ואיתה עלתה יכולת לקיחת אחריות, התמודדות רגשית ומול מצבים שונים בחיים, ויכולת להראות

2. אישה שהגיע אלי על רקע של חרדות של מוות - תוך מספר טיפולים החרדות נעלמו

3. ילדה שהגיע עלי על רקע "דיסלקציה" - תוך מספר טיפולים הקושי בקריאה, חווית התסכול, הכאוס בהכנת שיעורים נעלמו והתחלפו ביכולת התמודדות בהכנת השיעורים, בראיה של 
הקושי כאתגר, בקריאה שוטפת.

4. אישה אמא  מאוד חכמה אבל עקרת בית מפוספסת מבחינתה הגיע אלי על רקע "קשב וריכוז ופיזור" דבר שישב על פחד מלהתבגר, מלקחת אחריות, מרצון להשאר ילדה, מפער בין היכולת השכלית (מאוד חכמה( ליכולת הרגשית ( ילדה קטנה).
תוך מספר מפגשים הפיזור הפך למיקוד ומטרה ותן מספר חודשים התקבלה לתפקיד בכיר 
שמאפשר לה לממש את היכולת שלה .בלי לוותר על תפקידה כאמא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה