יום שלישי, 19 בינואר 2016

טראפלס ביישוב מנות- בית קפה עם חוויות מתוקות

הכירו את טראפלס ביישוב מנות שבגליל- חוויות מתוקות

ביישוב מנות שבגליל המערבי יש בית קפה נחמד ומשפחתי. האמת? יותר משפחתי ממנו לא תמצאו- בית הקפה ממוקם בצמוד לבית הוריו של בעל העסק והקונדיטור, איציק רובין. בני המשפחה עוברים תדיר במקום ומחייכים לסועדים. איציק בן ה 34 גר במנות משנת 1987. הוא נשוי למוריה ואבא לישי המקסים בן ה 2.5.

** איציק רובין מציג בגאווה את העוגות שלו

איציק למד את רזי הקונדיטוריה אצל שף פרטי ופתח את הקונדיטוריה לפני 8 שנים, ולפני 5 שנים נפתח בית הקפה ויש גם קייטרינג חלבי.

השם טראפלס, מספר איציק, הגיע בהשראת פטריית הכמהין- "היו עושים את השוקולד בצורת הפטרייה".

למי שמגיע לגליל, בין אם לטיול או לצימר, מומלץ. להגיע למקום ולאכול בו.  יש תפריט חלבי שכולל ארוחות בוקר, שקשוקות, קישים וטוסטים. סלטים וכריכים. הכל נעשה במקום.  שתיה חמה וקרה, מיצים סחוטים.

איציק עושה קייטרינג חלבי לאירועים שכוללים: לחמים, סלטים, קישים, פוקצ'ות, מטבלים ומגיע עם כל הציוד הנדרש.

איציק לא מתפשר על איכות העוגות והמוצרים ומשתמש בחומרי הגלם הכי טובים בשוק.  אני נוכחתי בכך בעצמי ונהניתי מאוד מפאי הפרג אותו אכלתי. איציק אף הכניס אותי למטבח וראיתי איך הוא מכין את המתוקים הכה טעימים. לצאת משם ממש לא רציתי... ריח השוקולד ועוגות השמרים שנאפו בתנור לא עזב את נחירי וליווה אותי עד הבית.

למרות שנראה כי נולד למקצוע, לא תמיד עסק איציק במקצוע הטעים: הוא היה מאמן כדורגל לפני 8 שנים, לפני שפתח את הקונדיטוריה ואף במקביל. למד בווינגייט אימון כדורגל לילדים.  במקביל ללימודי הקונדיטוריה למד טכנאות מחשבים. אכן, איש רב פעלים.

האהבה לתחום הקונדיטוריה הגיעה מסבתא, אמא של אבא, הוא מספר. "התחלתי מאפס" וממשיך        " הייתי פרפקציוניסט- איך שלימדו אותי, כבר עשיתי". זה היה בלימודים, ואז הוא החליט להתמקצע.




בבית הקפה ניתן למצוא עוגות קרם, עוגות פסים, עוגות אישיות, עוגות בייבי, עוגות לימי הולדת, עוגיות וטראפלסים. פאיים אישיים, עוגות בחושות, עוגות שמרים, קוראסונים.  ממלכה מתוקה.

ניתן לעשות הזמנות מראש לקייטרינג.

מחירי עוגות:  עוגת יומולדת  140 ש"ח  עוגות אישיות  עד 32 ש"ח  עוגות  עד 38 ש"ח  שמרים פס- 38 ש"ח


למקום יש כשרות של רבנות מעלה יוסף

ימים א-ה  בקיץ   08:00- 22:00     בחורף   08:00-20:00  ימי ו- מ 08:00 עד לכניסת שבת