יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

הקרמיקאית מיכל קרן-גלמן ממצפה הילה

הכירו את מיכל קרן-גלמן הקרמיקאית

מיכל בת ה 48, נשואה לעמית, ג'אגלר-להטוטן שמלמד בבתי ספר בכל הארץ. אמא לתאומים אור (בן) וצוף (בת) בני ה 17 ועפרי בת ה 13. למשפחה כלב ששמו קורצ'אק וכולם גרים במצפה הילה מזה 13.5 שנים. לפני כן התגוררו ביישוב אבירים.


מיכל למדה צורפות בבצלאל בירושלים ויצרה תכשיטים לא קונבנציונליים שסיפרו סיפור. היא עבדה בתיאטרון הקאמרי בת"א בעיצוב אביזרים לבמה, וכן באופרה הישראלית. היא חשבה להמשיך ללמוד עיצוב תפאורה, אבל הפכה לאם וקטעה את חלום הלימודים הזה. היתה עם הילדים בבית והחליטה ללמוד קרמיקה אצל אורי ונורית רוטשילד בתפן. זה היה בשנת 2004. לאחר 3 שנות לימוד היא החליטה שרוצה סטודיו משלה. "הגעתי הביתה" היא אומרת על גילוי הקרמיקה. מ 2007 החלה להיות קרמיקאית והיא גדלה כל הזמן: "זו ריצה למרחקים ארוכים שאני מאוד נהנית ממנה".





שיטת העבודה של מיכל- היא לוקחת משטחי חימר שהיא מטביעה בהם טקסטורות בטכניקות מיוחדות שפיתחה. היא נהנית מהאפשרות של להטביע בחימר, ואז מקפלת את זה לחצי. freefolding ceramic



כל הכלים עמידים בתנור, במיקרוגל, במדיח כלים.הם בטוחים לשימוש ואין בהם חומרים רעילים. מיכל מכינה לבד את הגלזורות.



מיכל מספרת שהיא אוהבת כל מה שהוא פונקציונלי ובר שימוש יומיומי.


מיכל מעבירה חוגים בסטודיו שלה וסדנאות. יש לה חנות אינטרנטית- freefolding דרך etsy

ביקורים בסטודיו עם תיאום מראש. מיכל עושה כלים גם בהזמנה מראש.

מיכל    0524703071  





יום שני, 30 בנובמבר 2015

צימר מגנוליה במושב שומרה

צימר מגנוליה במושב שומרה בגליל העליון

מטיילים בגליל ומחפשים צימר? הכירו את אוולין סוויסה החייכנית בת ה 52 ממושב שומרה, בעלת צימר מגנוליה שכולל 2 בקתות שמיועדות לזוגות בלבד: בקתה אפריקאית ובקתה מרוקאית.  אוולין המקסימה, תושבת שומרה מזה 26 שנה תארח אתכם בשמחה ותכין לכם ארוחת בוקר מפוארת ( אני מבטיחה לכם שכזו ארוחה עדיין לא אכלתם).  שומרה נימצא בגבול ישראל עם לבנון ומשקיף לנוף מרהיב. באי הבקתות יהנו משקט, פרטיות מוחלטת, נוף נהדר ואוויר משכר.

אוולין, נולדה וגדלה במושב נטועה ,נשואה למאיר ואם לשלושה( תומר, אופק וסתיו) - כולם אחרי צבא. תומר, אשר לומד קונדיטוריה ב אסטלה כיתת אומן- מכין את הקינוחים לאורחי הבקתות.

אוולין פתחה את העסק לפני 12 שנה, לפני כן עבדה בהנהלת חשבונות במשך 20 שנה: "הייתי צריכה משהו בשביל הנפש" . חברים שהכירו אותי ואת המגרש שלי, ייעצו לי לעשות את הצימר". היא מספרת שהצימרים שלה הם הראשונים בשומרה.  "תמיד אהבתי עיצוב ואסתטיקה. תמיד הכנתי דברים מהדברים שמצאתי בטבע. אוהבת צמחים ומכירה אותם. אוהבת משתלות".

ואכן, בשטח הגדול בו נימצא ביתה של אוולין, תוכלו למצוא גן עדן: הכל טובל בירוק, יש המון פסלים שמאיר, הבעל ממחזר מחומרים שונים וגם מנגר בעצים, עצי זית.  הכניסה לבקתות לא דרך הבית של הבעלים, כך שיש פרטיות מוחלטת. הבקתות גם רחוקות האחת מהשנייה וכך האורחים לא רואים האחד את השני.  הבקתות נקיות מאוד, מרווחות, מוארות, עם נוף ליער.  בבקתות יש ג'קוזי בתוך החדר. בבקתה האפריקאית יש גם ג'קוזי סופטאב גם בחצר. בתוך הבקתות יש: מיטה זוגית, טלוויזיה, מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר ( יש גם מכונת קפה וגלדיות במקפיא), ג'קוזי, כורסאות, מגזינים, המלצות על טיולים באיזור.














לילה בבקתה המרוקאית ( יש אבזור עם ניחוח ממרוקו) עולה 1050 ש"ח ובהזמנת 2 לילות יעלה 850 ש"ח ללילה.  לילה בבקתה האפריקאית עולה 1150 ש"ח ובהזמנת 2 לילות- 900 ש"ח ללילה.  הזמנת ללילה כולל: ארוחת בוקר ופינוקים בחדר: יין, שוקולדים, גלידות, פירות, פופקורן, קינוח הבית. הכל מחכה בחדר ( למעט א. הבוקר אותה מזמינים לשעה שרוצים). יש ערסלים בחוץ ומקומות ישיבה עם ספסלים, כיסאות ושולחנות מעץ. גם כיסוי נוח לערסלים יש. על הכל אוולין חשבה.

















ארוחת הבוקר ( ואני מעידה בגוף ראשון) עשירה מאוד ומפנקת במיוחד ומותאמת לדרישות הלקוח          ( טבעוני וכדומה):  מיני סלטים טריים מיוחדים ומגוונים, חביתות ירק, פטריות ממולאות גבינה, מוזלי, מאפינס, לחמניות גבינה וזיתים, מטבלים שונים, קינוחים.

רבים מהאורחים מגיעים מירושלים, נתניה, זכרון יעקב, ת"א, שוהם.

אוולין היצירתית יוצרת ומכינה שרשראות מיוחדות וכן מוביילים.










אוולין סוויסה    0528289818  בפייסבוק     ‏‏צימר מגנוליה - שומרה, גליל מערבי‏