יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

מיה חסון- אומנית בנשמה, מעצבת, צלמת, סטייליסטית וחברה מופלאה!

הכירו את מיה חסון- מעצבת פנים והום סטיילינג, סטייליסטית לצילומי עיצוב, צלמת מוצר ואווירה, בעלת טור בעיתון ואומנית בנשמה- "אוהבת את מה שאני עושה, ועושה רק מה שאני אוהבת".

את מיה הכרתי כאשר השתתפנו באחד הסיורים של רינתה בלסון- סיורי חנויות יד 2 בגליל: היא חייכה, אני חייכתי בחזרה, היא צילמה את המשתתפות, הסתובבה בינינו, צילמה את רינתה ואת הפריטים בחנויות. אני עקבתי אחריה- איך היא ממוקדת בצילומים, משקיעה ולרגע לא שוכחת לחייך לכל עבר. נשביתי בקסמה, וזאת לפני שבכלל ידעתי מי היא ומהו עיסוקה. בסבב ההיכרות היא אמרה שגרה בזכרון יעקב ואת זכרון אני אוהבת מאוד. עוד נקודה נרשמה אצלי לזכותה. ביקשתי ממנה לצלם אותי והיא נענתה בשמחה.  יום הסיורים היה נהדר  על רינתה וסיוריה ניתן לקרוא בפוסט נפרד . מיה אף הציגה לנו עיצוב וסטיילינג באחת החנויות.

 http://litalme.blogspot.co.il/2015/07/blog-post_26.html     

החלפנו מספרי טלפון, אני ושאר הבנות ולקחתי גם את מספרה של מיה. היה לו שימוש כאשר אני ובן הזוג נסענו לזכרון בספונטניות וצלצלתי למיה מהדרך. היא כ"כ שמחה ואמרה שנבוא אליה. מיה קיבלה אותנו במאור פנים וחיוכים, מיץ צונן ועוגיות. אני הייתי מהופנטת מעיצובו של הבית שלה עליו היא אחראית והבטחתי לבקר שוב.

** מיה בביתה

הביקור הבא היה מתוכנן ואני הגעתי אל מיה עם 2 עוגות שאפיתי.  יש לי בלוג אפייה עם מתכןנים מקוריים שלי לעוגות ועוגיות  http://litalmer.blogspot.co.il/2014/12/blog-post.html   התכנון היה שמיה תצלם את העוגות ותעשה להן סטיילינג ואני אכתוב עליה בבלוג שלי. הבאתי עימי מספר פריטים מהבית שרציתי שיתלוו לצילומים- ובהם חפצי ווינטג'.  טוב, תיכננתי להישאר אצלה שעתיים ( כמה זמן כבר ייערכו הצילומים?) השעתיים הפכו לכמעט יום שלם של צחוקים, מאפים טעימים וטריים שאפתה מיה, קפה ועוד קפה, שמש בגינה והרבה כיף והנאה. מיה התגלתה כמקצועית אמיתית ללא פשרות, בעלת עין חדה, צלמת בנשמה, סטייליסטית מחוננת. אני, שידועה כפרפקציוניסטית והייתי בטוחה שאתערב לה ואומר לה מה לעשות עם העוגות ואיך להציב ומה להוסיף- מצאתי עצמי רגועה לחלוטין, יושבת בצד ומביטה בה בהשתאות נוכח הקסם שהיא הפעילה. הייתי לחלוטין הסו שף שלה והבאתי אביזרים וצילמתי אותה תוך כדי, בפעולה. לא רק העוגות זכו לצילום מקצועי- גם אני צולמתי במקצועיות וברגישות, ולאחר שמיה שלחה לי את התמונות, אף מחיתי דמעות של התרגשות. נישבעת.

** מיה בפעולה

למיה סבלנות רבה, כולה מהווה השראה, ביתה מעוצב על ידה למשעי והיא קורנת ואני בטוחה שזה משפיע על עבודתה.  היא בת 47 נשואה לחיים ואם ל 2 בנים : איליי בן ה 21ואורן ( עם קמץ באות ר) בן ה 16. מתגוררת בזכרון מזה 14 שנים, נולדה וגדלה בירושלים. מיה למדה אומנות וציור בתיכון ויש לה בגרות בקרמיקה. אצל ההורים שלה יש פסלים שהיא יצרה. אחרי הצבא למדה שרטוט אדריכלי בירושלים, שם, היא אומרת, התחיל הרומן שלה עם תחום העיצוב.   

מיה אומרת שהצילום בחר בה: "התגשם לי חלום שלא הספקתי לחלום".  צילמה להנאתה, עד אשר פנתה אליה חברה שהיתה לה חנות בזכרון ורצתה לשנות סגנון צילום. מיה אמרה לה שהיא סטייליסטית לצילומים, אך החברה רצתה שתנסה כי אהבה את העין של מיה.  מיה צילמה, ודף הפייסבוק של החברה "התעורר". היא התחילה לצלם בחנות, ובמקביל פנו אליה 2 יוצרות,חברות נוספות : דליה be happy וסיגי אופיר וכן אנשים שביקשו ממנה צילומים.


מיה מצלמת מזה שנה וחצי עבור יוצרות, אומניות, חנויות, משווקות מוצרים, אופות.  אגב, היא עובדת ללא תוכנת פוטושופ - כל צילומיה אינם עוברים ריטוש כלשהו ויוצאים אותנטיים לחלוטין.

בנוסף לכל פועלה ועיסוקה, למיה יש מדור עיצוב קבוע בשם 'חיים בסטייל' במגזין מקומי 'זכרונה'.

מיה סבלנית, ביתה משרה רוגע והיא חובבת ווינטג' כמותי וזה ניכר גם בעיצוב.  חברותיי, אשר ראו את הצילומים, התלהבו ואהבו מאוד.

הייחוד שלה: "אני סטייליסטית לצילומים וצילומי האווירה מגיעים משם. אני אומנית בנשמה".

את מיה ניתן למצוא בדף העיסקי שלה: מיה חסון סטיילינג לצילומי עיצוב ולייף סטייל.

0524740668  מיה חסון



** גם הכסא של מיה מיוחד


** בבית של מיה

** בבית של מיה

** מיה צילמה אותי

**  צילום:  מיה חסון

** צילום: מיה חסון


**  צילום מקסים של מיה שתפסה בדיוק את הרגע של אבקת הסוכר הנבזקת מעל עוגה


**  היש יפה מזה?

** רגע קסום




** יפהפה!!




**  צילום: מיה חסון -  סכו"ם ווינטאג' שלי ושל מיה ניפגשו לצילום משותף