יום שלישי, 23 בינואר 2018

nano jewelry קולקציה יוקרתית עם טוויסט ייחודי

אני אוהבת תכשיטים. יש לי אוסף מכובד של טבעות, יש לי כאלו שמלוות אותי מגיל 16...לכל טבעת יש את הסיפור שלה ואני זוכרת היטב איפה קניתי ולמה. יש לי גם צמידים אותם אני לא מסירה מהיד. נעבורי תכשיטים הם סוג של בגדים. יש להם אמירה והם מספרים משהו על מי שעונד אותם. אני גם תמיד שמחה לחדש ולהוסיף תכשיטים לאוסף שלי, גם תכשיטי ווינטאג' מיוחדים.

* תליון הגשמה עצמית. צילום יח"צ

הוזמנתי להשקת קולקציית תכשיטים יוקרתית של המעצב המוכשר זוהר עזרא בחנות שלו ביפו. כשניכנסתי, לא הבנתי מדוע יש הרבה מיקרוסקופיים מסביב ובשולחנות עליהם היו מונחים התכשיטים.  זו הרי לא מעבדה...ובאף חנות תכשיטים אחרת אין מיקרוסקופים.  "אולי זה לשם הייחודיות שבעניין, אולי זה חלק מהקישוט, אולי בעל הבית השתגע", אלו רק חלק מהמחשבות שחלפו במוחי.

* צילום ליטל מאירי

התכנסנו עם כיבוד טבעוני קל. מסתבר שמעצב התכשיטים טבעוני. פגשתי אותי ושוחחתי איתו וסיפרתי לו שאני צמחונית. התחברנו וניהלנו שיחה קצרה והוא סיפר לי על עצמו. הוא גר ביפו, לא רחוק מהחנות. החנות ממוקמת ליד שוק הפשפשים ושומעים ממנה את המואזין. רבים חולפים ברחוב, ביניהם תיירים. אמרתי לו שאין כמו קיבוץ גלויות לפרנסה טובה.
כשהחלה ההרצאה ע"י מנהלת השיווק של זוהר וזוהר עצמו- הבנתי מהם התכשיטים, מה מיוחד בהם ולמה יש מיקרוסקופים מסביב...

זוהר סיפר שעבד במשך 11 שנה על ההמצאה שלו- כתיבה וחריטה בזהב ובכסף על גביי אבני חן- כתיבה מינאטורית.. את הכיתוב ניתן לראות רק ע"י לופה / זכוכית מגדלת.
נידהמתי לגלות כמה כיתוב יכול להיכנס באבן קטנה יחסית, כיתוב לא רק של משפטים אלא תפילות ומלל!


* שרשרת עם תליון האושר. כל תכשיט מגיע מלווה במלל שכתוב עליו . צילום ליטל מאירי

זוכרים שכתבתי שזוהר טבעוני? ובכן, את עיני צדה השרשרת ועליה התליון שהוא ענד- בצורת כף רגל של בעל חיים. הוא סיפר לי שעשה זאת למען בעלי החיים. יש על זה גם כיתוב מינאטורי כמובן, עם מסר. התרגשתי מאוד ( יש צילום של זה בהמשך הכתבה).
הסתובבנו בחנות ולא הפסקתי להסתכל על התכשיטים מתחת למיקרוסקופ- גיליתי עולם שלם של כיתוב משולב בתוך האבנים!   קריאות התפעלות נשמעו ברחבי החנות מכל מי שראתה את התכשיטים תחת העדשה. אני התפעלתי מאוד ושמחתי לגלות את האמן המיוחד הזה.

* צילום ליטל מאירי

בצילומים תוכלו לראות תכשיט עם אבן בצורת לב- שם יש כיתוב של 'אני אוהב אותך' ב 120 שפות!! כן,כן.  נפלא לחג האהבה ולציון תאריכים משמעותיים בחיים.


זוהר סיפר שעובד על קולקציה של תכשיטים עליהם יכתוב בשפת הסימנים! מתנה נהדרת לחירשים וליקויי שמיעה, מתנה עם משמעות רבה.

כל מי שקונה תכשיט מקבל לופה על מנת לקרוא את הכיתוב על גביי אבני החן.


* אני אוהב אותך ב 120 שפות על גבי האבן!!  צילום יח"צ


חברת ננו ג'ולרי הוקמה על-ידי זוהר עזרא, מעצב תכשיטים בעל ניסיון ומוניטין רב שנים. את דרכו בענף התחיל זוהר במקרה, במזרח הרחוק ובאירופה. עם הזמן נמשך לתחום בצורה מקצועית, החל לנהל חנויות תכשיטים, התוודע לטעמם של הקהלים המקומיים והוקסם מנקודות הדמיון והשוני ביניהם ומהאופן בו תכשיט יכול לגשר על פערים תרבותיים וחברתיים.
כשחזר לארץ, חבר זוהר למפעל שפיתח טכנולוגיה ייחודית, המחברת בין מתכות לאבנים. יחד עם העיצובים המרהיבים של ננו ג'ולרי, החל מהלך פיתוח הכולל התאמה של הטכנולוגיה לתכשיטים והתגברות על אתגרים שצצים בהתמודדות עם חומרי הגלם השונים.

* בתמונה- 2 תליונים ( התחתונים) למען בעלי חיים עם כיתוב מלווה למה שכתוב על האבן. צילום ליטל מאירי

עד כה נמכרו התכשיטים באתר המכירות המשגשג אמזון. כעת, מספר זוהר, נעשות הכנות להשקת בוטיק תכשיטים, שימכור בישראל את התוצרים הנפלאים שטרם נראו כמותם בארץ ובעולם.
הקולקציה הנדירה של ננו ג'ולרי כוללת כמה הפתעות מעניינות. למשל, קולקציה שלמה בה מוטבע בכתב מיניאטורי המשפט "אני אוהב אותך" ב-120 שפות, בנוסף היכולת של הלקוח "להרכיב" ולעצב בעצמו תכשיט, מאלמנטים מוכנים מראש כמו אבנים מסוגים שונים ושרשראות כסף וזהב. גולת הכותרת של התכשיטים הם הכיתובים והמסרים המוטבעים עליהם, הנעשים גם בהתאמה אישית. כיתוב יכול להיות ברכות למקבל התכשיט, פירוט תכונות המזל האסטרולוגי שלו, משפטי העצמה, תפילות של מבחר דתות, מסרים רומנטיים, משפטי השראה ועוד, הכל במגוון שפות וסגנונות.

* המיקרוסקופיים שנימצאים ליד התכשיטים. צילום ליטל מאירי

הטבעת המסרים המיניאטוריים על האבנים נעשית באמצעות טכנולוגיה חדשנית וייחודית. בעתיד הקרוב, ניתן יהיה לקנות יהלומים עם מסרים מוטבעים עליהם, לשדרוג כל הצעת נישואין ומחווה רומנטית.

* בתוך החנות. צילום דביר כחלון

לגבי שאר המסרים, ננו ג'ולרי מקפידה כי הם יהיו חיוביים, עם אופי אוהב, נעים ובעל ערך מוסף. זוהר מעיד כי הייחודיות של התכשיטים מהווה מקור השראה ומעוררת עניין רב ולכן פעמים רבות מתפתחת שיחה סביבם וסביב המסר שהם נושאים. לכן, יש הקפדה יתרה על יצירת תכשיטים הנושאים מסרים בעלי אג'נדה חברתית. המתקשים בקריאת המסרים יכולים להיעזר בזכוכית המגדלת היוקרתית שמצרפת ננו ג'ולרי לכל פריט המיוצר, על-מנת לוודא כי המסר אינו נעלם מעיניו של אף אחד.

* הגשמה עצמית על הצוואר. צילום דביר כחלון

הקולקציה היוקרתית כוללת אבנים שונות, אך זוהר מדגיש כי הן חייבות להיות חלקות לגמרי. לכן, לא תמצאו תכשיטים מאבנים כמו טורקיז, מונסון וטיגריי. הכוכבות של ליין התכשיטים הן אם כך אבנים סינטטיות כמו זרקוניה, סברובסקי ואונקס. הפוליש והחיתוך של כל אבן, עולים בהרבה על הסטנדרט הממוצע והתוצאה היא תכשיט ללא רבב, בעל עיצוב ייחודי ונדיר ובעל טוויסט מיוחד במינו

* מישהו אוהב אותך ב 120 שפות. צילום דביר כחלון

את התכשיטים המיוחדים ניתן לרכוש באתר של ננו ג'ולרי, בחנות אמזון וכמובן בבוטיק החדש. החברה מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ ומציעה אפשרות להזמנות גדולות.
ומה צופן העתיד? זוהר מבטיח שזו רק ההתחלה. צמידים מעוצבים, טבעות עם מסרים עוצמתיים, יהלומים שטרם נראו בעולם ועוד שימושים חלומיים בטכנולוגיה העתידנית – כל אלו יגיעו, ומהר יותר ממה שנדמה.
ניתן להשיג:
רבי יוחנן 6 תל אביב
1-700-55-61-66
פייסבוק: NANO Jewelry / תכשיטי ננו
אינסטגרםNanoJewelryGifts


* זוהר המעצב מסביר לנו על התכשיטים. צילום ליטל מאירי

* זוהר בעבודה. צילום דביר כחלון

* האמן זוהר. צילום דביר כחלון