יום ראשון, 24 בינואר 2016

דברים ב- וויטאג' ויד שנייה במצפה מנות שבגליל

דברים ב- ווינטאג' ויד שנייה.  חנות מקסימה במצפה מנות

כתושבת הגליל, אני נחשפת כל פעם למקומות חדשים, אומנים וחנויות ווינטאג' נהדרות בגליל.  בגליל יש אוצרות חבויים נהדרים ואני שמחה להביא בפניכם את כל תגליותיי.

במצפה מנות שבגליל ( לא רחוק מהיישוב שלומי) גיליתי שיש חנות שהיא קסם: אני לא אובייקטיבית, מודה, מכיוון שחובבת ווינטאג' מושבעת אנוכי ובכל מקום שיש בו נגיעה לישן ולנוסטלגי- אני נמסה.

הנוף ביישוב הוא הטבע בהתגלמותו, השקט הגלילי והאוויר הצלול גורמים לאנשים לא לצאת מהחנות. מיי-טל מספרת כי אנשים רבים מגיעים לצימרים באיזור וגם במצפה ומגיעים לקנות בחנותה.




מיי-טל דרורי החייכנית והאנרגטית היא בעלת החנות שנימצאת מתחת לביתה המרשים. מיי-טל בת ה 42, נשואה לדניאל ואמא ל 3 מתגוררת ביישוב משנת 1999 והיא בעלת תואר שני בסוציולגיה ארגונית ומנחת קבוצות. החנות נפתחה בסוף יולי 2015:  "אני קניינית. בעלי אספן- השילוב הוא קטלני", היא מעידה, וממשיכה: "הוא מוצא ואני קונה. הוא קונה הכל ואוסף הכל". מיי-טל מספרת כי אמרה לבעלה שאם הוא ממשיך להביא היא פותחת חנות ומוכרת הכל. הוא אמר לה- בשמחה. מיי-טל אוהבת את האיסוף ואת העתיקות. הטריגר היה המשפט שאמרה שתפתח חנות- ומשם בכל התגלגל.


מה אפשר למצוא בחנות? ביגוד, שמלות כלה, נעליים, תכשיטים, תיקים, ארנקים, אקססוריז, כלים לבית ולמטבח, פריטים עתיקים, מכונות תפירה זינגר, פטיפון, גרמופון, פלס בנאים, תמונות, עששיות, מזוודות, כלי אימייל, כלי קריסטל ועוד.

** מיי-טל דרורי בחנותה


** הנוף המקסים שרואים מהחנות
























החנות מסודרת ונקייה. כל הבגדים עוברים כביסה לפני תלייתם בחנות וקערת סוכריות צבעוניות מחכה לבאים.

החנות פתוחה בימי שישי בשעות 13:00- 09:00 ובתיאום מראש

מיי-טל  0545585803