יום שבת, 15 באוגוסט 2015

מארג בכפר ורדים- אומנות, אנשים, קפה

מארג בכפר ורדים- אומנות, אנשים, קפה

בכפר ורדים ברחוב מירון הוקם מארג: מיזם חברתי ,תרבותי ,תיירותי וקהילתי בגליל.

מקום מיוחד עם אנשים מיוחדים, יצירות קסומות והכי חשוב- המקום מלא בתוכן, אהבה ויצירה. חיי תרבות ורוח בהם נוטלים חלק כל תושבי הקהילה.



מארג הינו מרכז תעסוקה רב- נכותי, במתכונת של מרכז אומנויות. המרכז כולל קומפלקס של סדנאות אומנות, גלריה, בית קפב- מסעדה, גן ואולם אירועים.

מארג משמש כמקום עבודה שיקומי ל 80 אנשים בוגרים בעלי נכויות שונות, שמתקשים להשתלב בשוק העבודה הפתוח. כמו כן משמש המקום להתכנסויות שונות ולאירועי תרבות וקהילה.

אז מה יש במקום?

בית קפה חברתי: שולחנות וכסאות עץ, על השולחנות אגרטלים צבעוניים, השולחנות ערוכים ומזמינים. ניתן לשבת בפנים או בחוץ. בפנים- תהנו מהמדפים עמוסי יצירות האומנות ומאווירת המקום, במוץ-תהנו מהנוף הגלילי של הכפר. בתפריט: מגוון של ארוחות בוקר, כריכים וטוסטים, קישים, מאפים, פיצות, רביולי, מנות טבעוניות, שתיה קרה וחמה.

גלריה: מציגה למכירה מוצרי נוי ומוצרים שימושיים, מלאכות יד- הכל מיוצר בסדנאות האומנות השונות במקום: כלי קרמיקה, מפות, מתנות לתינוקות, מוביילים מקרמיקה, חמסות מקרמיקה, פסלים שונים, כריות נוי, שלטים צבעוניים מעץ. כמו כן ישנם פריטי אומנות של אומנים מקומיים שמציגים במקום תכשיטים שונים, כלים צבעוניים. במקום יש סדנאות אומנות: קרמיקה, טקסטיל,נייר ועץ.

אולם אירועים: מתקיימים בו כנסים מקצועיים, אירועי תרבות של כלל הקהילה ואירועים פרטיים עד 150 איש.

ימי גיבוש וכיף לקהל הרחב: כוללים התנסות בסדנת אומנות, ניתן לשלב עם ארוחות במסעדה.

סדנאות של אומנים מהקהילה: במקום פועלות מספר גלריות של אומנים מהקהילה שיוצרים במקום, מקיימים חוגים ובונים שת"פים מגוונים עם משתקמים.

המקום מזמין, חברתי, טובל בירוק, צבעוני. רבים מתושבי הכפר מקשטים את חצרותיהם ובתיהם בציפורי הקרמיקה הצבעוניות שמיוצרות במקום.



המחירים של פרטי האומנות מתחילים ב 5 ש"ח ואינם גבוהים, בהחלט היתן למצוא שם מתנות לבית, לחברים, משפחה וגם לחגים במחירים סבירים וזכרו: כל ההכנסות ממיזם זה משמשות קודש לרווחתם של המשתקמים במארג.

אני אוהבת מאוד את המקום ונוהגת לקנות בו מתנות שונות שתמיד משמחות את מי שמקבל אותן  (:



מטיילים בגליל? מוזמנים למארג בכפר ורדים






מארג פתוח כל יום מ 8 ועד 16, יום שישי עד כניסת שבת, סגור ביום שבת.

המקום כשר

www.maarag.org.il