יום שבת, 24 בספטמבר 2016

חמת גדר- הנאה לכל המשפחה!

התנינים באים!




מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת מאוד לטייל ולהיות במקומות מיוחדים. אוהבת מאוד את הטבע, אוהבת נופים, עתיקות וארכיאולגיה. נראה שהיח"צ שהזמין אותי ליומיים בחמת גדר, כאילו קרא את מחשבותיי ורצונותיי: רציתי חופשה קצרה ולא מעיקה שכוללת טיפולים, טבע ואוכל.  על הדרך ראיתי את ירדן ולא החתמתי דרכון ונסעתי בדרך מקסימה, בה קיבלתי קריצה מהכנרת היפה.

מעט על חמת גדר למי שלא מכיר: חמת גדר היא אתר מרחצאות מרפא ונופש, השוכן בעמק הירמוך מדרום לרמת הגולן, בגובה של כ 150 מטר מתחת לפני הים. באתר נובעים 4 מעיינות חמים עשירים במינרלים. 


מרחצאות חמת גדר היו בשימוש כבר בתקופות קדומות, הודות לסגולותיהם בריפוי מחלות עור.  עד כאן, תודה לוויקיפדיה.

* הבריכה החמה בלילה

עונת הסתיו- חורף הינה העונה החמה ( תרתי משמע) בחמת גדר,  מנהלת האתר, בר, מספרת כי בחורף אנשים מסתובבים בחלוקים בלבד ליד הבריכות המחוממות, אולם, מי שבא בעונת הקיף לא יצא מקופח ויהנה ממתחם הבריכה הקרה, ממזרקות המים, מעיינות טרמו- מינרלים שכוללים בריכות רחבות ומפלי מים, כסאות ג'קוזי ייחודיים ומיטות נוח מסביב לבריכה. לצד הבריכות ממוקם הספא שכולל חדרי טיפולים מפנקים ומטפלים מוסמכים שמעניקים מגוון גדול של טיפולים. ( אני עשיתי רפלקסולוגיה ונהניתי מאוד).


* הבריכה החמה בלילה

חמת גדר פתחה את שעריה בפני משפחות וכעת כולם יכולים להנות מהמקום שמציע מגוון של פעילויות לכל הגילאים, ותאמינו לי שכולם נהנים. ( הייתם צריכים לראות אותי במופע התוכים). בחוות התנינים של חמת גדר , חיים כ 200 תנינים ממינים שונים מרחבי העולם. ישנו מתחם "מיני ספארי"- במתחם גדלות חיות ( בבונים, איילים, זוחלים) בסביבתן הטבעית,יש שם גם פינות ליטוף ( ותאמינו לי- אין כמו ללטף חיה כדי להירגע), יש מופע תוכים עם פעלולים ( אני לא רציתי ללכת משם), מופעי האכלת תנינים - כל תנין מקבל ארוחה יומית שכוללת כ 3 ק"ג בשר בממוצע.    (  נשיונל ג'אוגרפיק זה פה), חממה טרופית ובה עשרות ציפורים נודדות, אגם דייג, מסעדות וכן אתר עתיקות. באתר העתיקות יש מרחצאות עתיקות שחציים נימצאות בירדן, וכן במרכז האתר יש שרידי בית כנסת מהמאה החמישית.

** שרידי מרחצאות חמת גדר

** פינת החי


** פינת החי

את פניכם יקבל ריח הגופרית שהוא הסמל המסחרי של המקום, מרפא כבר אמרנו? ואם המרחצאות היו עוד מימי התקופה הרומית- סימן שמשהו עובד פה, לא? הבריכות החמות פתוחות עד 23 בלילה ומומלץ לשהות בהן מספר דקות בלבד ולצאת וחוזר חלילה.

** תוכי מחכה לתורו להופיע במופע


** תוכי במופע

בחמת גדר מגוון של אפשרויות לינה בהתאם למה שאוהבים ולתקציב, כמובן: יש את מלון ספא ווילג' וכן כפר אוהלים ממזוגים לכל המשפחה.  מלון ספר וילג'  הוא מלון בוטיק שממוקם בחמת גדר. בכל חדר ישנו ג'קוזי מפנק וכן 2 סוויטות בעלות 2 קומות שהושקו לא מכבר  עם דלת מקשרת ביניהן ומתאימות למשפחות. בכל ססויטה יש מכונת קפה, מטבחון ומיני בר חופשי.

** חדר בספא וילג'

במלון ישנם 31 חדרים עם מיטות זוגיות, ג'קוזי, מרפסת ופינת קפה, מיני בר, פינת ישיבה וטלוויזיה. המלון כולו מוקף בפארק נרחב עם שטחים פתוחים, מדשאות, מרחצאות רומיים עתיקים ואיזור בריכה. זה מופרד מאתר חמת הגדר הציבורי.



** הג'קוזי בחדר



** ככה מקבלים את פניכם בסוויטה

כפר האוהלים בחמת גדר מתיע אלטרנטיבות נוספות ללינה במקום: בחמת גדר הוקמו מתחמי לינה וקמפינג בשלוש גרסאות: המתחם המשודרג כולל 53 אוהלים לבנים ממוזגים שמכילים את כל מה שנדרש לחופשת קמפינג באווירת נוחות: אפילו לא צריך להביא מצעים מהבית ויש גם שקעי חשמל לטעינת הפלאפונים! כל אוהל מתאים ל 5 נפשות.  מתחם קמפינג אוהלי האיגלו מכיל 60 אוהלים ללא מיזוג. בכל אוהל יש מזרונים, כריות וציםיות למזרונים ולכריות ומתאים ל 4 נפשות.  בניית אוהל פרטי- מביאים אוהל מהבית וציוד אישי ומקימים אוהל במקום.  לרווחת כלל הלנים במתחם יש מקררים מרכזיים לרכסון המזון, שולחנות וכסאות קמפינג, איזור מנגלים, שירותים ומקלחות.  לרשות האורחים יש הסעה מסודרת עם צוות הפארק שידאג להביא אתכם מהרכב למתחם ובחזרה.

הילדים יאהבו מאוד, למבוגרים זו תהיה חוויה מפנקת. אוהבי הארכיאולוגיה והעתיקות ימצאו עוד מקום בעל משמעות הסטורית. מה שבטוח הוא שכולם יחוו חוויה מהנה ומרגיעה.

** ארוחת הבוקר

** ארוחת בוקר


** טעים בארוחת הבוקר


להזמנות   *6393

באתר   www.hamat-gader.co.il

בפייסבוק:  "חמת גדר"