יום שני, 11 ביולי 2016

מסעדת ג'אפן ג'אפן ביוקנעם- הסניף הכשר

מסעדת ג'אפן ג'אפן ביוקנעם- הסניף הכשר

מודה ומתוודה: אני אוהבת אוכל אסיאתי. כל מה שקשור בסושי, אגרולים, מוקפצים- אני שם!  אני צמחונית ולכן אוכלת ללא בשר ושמחה כשאר מכניסים לתפריטים יותר ויותר מאכלים צמחוניים וטבעוניים.

כאשר הזמינו אותי לסקר את מסעדת ג'אפן ג'אפן שנפתחה ביוקנעם ביוני האחרון (2016), נעניתי משתי סיבות: האחת, אני אוהבת אוכל אסיאתי כאמור והסיבה השניה הא שאיני מכירה את הרשת הזו, אז רציתי לנסות.  מעט על הרשת והמסעדות: 

ג'אפן ג'אפן הינה רשת מסעדות אסיאתיות אשר נפתחה בירושלים בשנת 2004. הסגנון המיוחד של ג'אפן ג'אפן הפך בתוך זמן קצר להצלחה מסחררת וכעת מדובר ברשת מסעדות בהתהוות אשר הולכת וצומחת.

רשת JAPAN JAPAN הינה רשת מזון אסייתית המתמחה באוכל רחוב עדכני. הרשת בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית, ופועלת מזה 6 שנים בהצלחה גדולה. מטבח הרשת בנוי על יסודות המטבח הסיני, היפני והתאילנדי, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, אשר את מרביתם מייצרת הרשת באופן עצמאי החל מאטריות הנודלס וכלה ברטבים המיוחדים.


ההצלחה של ג'אפן ג'אפן מבוססת בראש ובראשונה על שילוב מדויק בין איכות לפשטות. מצד אחד, אתם מוזמנים ליהנות במסעדות ג'אפן ג'אפן מאוכל אסייתי מגוון בסגנון מזון מהיר. מצד שני, כל המנות והמתכונים של ג'פאן ג'פאן הם באיכות הגבוהה ביותר. הרשת מייצרת את כל המוצרים שלה, החל מהנודלס וכלה ברטבים המיוחדים. סניפי ג'אפן ג'אפן מקפידים מאד על הטריות וכל המוצרים מוכנים במקום, מדי יום ביומו. חלק מהמוצרים וחומרי הגלם של ג'אפן ג'אפן מיובאים באופן אישי, היישר מהמזרח הרחוק.
 "רשת JAPAN JAPAN  ממשיכה להתפתח ולהתחדש הקמנו את הרשת לפני 14 שנה ולאור הביקוש שעלה, אנו ממשיכים להתרחב עם פתיחת  סניפים נוספים בפריסה ארצית. הציבור הישראלי מחבק בחום את האוכל האסייתי הכשר ובציבור הדתי ישנו ביקוש לאלטרנטיבה כשרה למזון הפופולרי."

הופתעתי לגלות סניף כשר, ובעל הרשת, שחר ניר, גאה על כך מאוד:   

** יש להם קוקטלים טעימים מאוד!

בין המוזמנים היתה גם רחלי קדוש, ממשתתפות 'מאסטר שף' אשר נמציאה מנה למסעדה- סושי ומוח!  אני כאמור צמחונית, אז לא אכלתי, אולם כל מי שאכל התענג על כך ואמר שהיה נהדר.


ביום שני 16.5.16, נפתח סניף הזיכיון החדש של רשת המזון האסייתית JAPAN JAPAN ביקנעם. הסניף החדש עוצב בקפידה ובו 80 מקומות ישיבה. ניתן למצוא את שלל המנות המוכרות והמוצלחות של הרשת ביניהן : המנה הקוריאנית- אטריות אודון  )חיטה(  עם נתחי אנטריקוט, פטריות שמפניון פטריות פורטובלו,כרוב, פטריות שיטאקה ברוטב שימאג'י ; מנת הסאקה טריאקי- פילה סלמון בגריל מוברש בטריאקי, שעועית ירוקה, בצל ירוק, אספרגוס ונבטים מוקפצים ברוטב טריאקי על אורז לבן מאודה. הסניף החדש כשר למהדרין ומציעה חווית בילוי מדהימה לתושבי יקנעם והסביבה.






בסניפי הרשת ניתן ליהנות ממנות ראשונות בטווחי מחירים (15-45 ₪) , מגוון מנות WOK
ב (33- 58 ₪), מגוון  עיקריות (ב59-99 ₪) וכן תפריט סושי עשיר ומגוון במיוחד הכולל קומבינציות בטווחי המחירים (41-199 ₪ ) ומגשי סושי גדולים לאירוח.לרשת JAPAN JAPAN  שירות משלוחים מהמובילים בארץ העובד בפריסה ארצית ומדי יום מגיעים משלוחים למאות בתים ומשרדים. הרשת כיום פועלת רבות להתרחבותה  תוך שימת דגש רב על חווית הלקוח, ומתן שירות ללקוחות הדתיים.
סניף ג'אפן ג'אפן יקנעם
מתחם ביג שדרות רבין 9 יקנעם
ימים א'-ה' 11:00- 23:00 יום ו' 11:00- 14:30 ומוצ"ש עד 00:00

04-7794444

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה