יום ראשון, 19 ביולי 2015

בית מרקחת לממתקים !!!

בית מרקחת לממתקים בתל אביב

קוראים לי ליטל ואני אוהבת ממתקים. ועוגות. ועוגיות. וארטיקים, וצמר גפן מתוק.ושוקולד וסוכריות וכנאפה, ובקלוואה. בקיצור- אוהבת מתוק והרבה, הבנתם את הרעיון....  לא אומר לא לשוקולד, בעיקר ממולא  (: חוגגת כמו ילדה קטנה בחנויות ממתקים שבהם ממלאים שקיות- בשבילי זה כמו לשים ילד בחנות צעצועים.  לא פלא שהפוסט הראשון בבלוג שלי מוקדש לממתקים. ( ושירים יד מי שלא אוהב ממתקים...אם יש כאלו- מוזמנים לכתוב לי ואני אמיר את דתכם לדת מתוקה).  בתל אביב יש חנות יחידה מסוגה:  בית מרקחת לממתקים.

יש לי אוסף ( צנוע בינתיים) של בקבוקי זכוכית של בתי מרקחת, כאלו של פעם ( אני חובבת ווינטאג'), ובחנות הזו- בבית מרקחת לממתקים, התמזגו להן שתיים מאהבותיי: ממתקים ובקבוקי בית מרקחת.  מה הרעיון בחנות? ברור שקניית ממתקים ( יופי יוסי ילד שלי מוצלח...)-אבל לא סתם קניית ממתקים, אלא קניית ממתקים עם חוויה, ואגב- כמה שיותר- יותר טוב  (: יש אפילו כרטיסי ביקור עם שם המטופל, אבחנה, חתימת הרוקח. בכניסה יש מקרא ובו תוכלו לאבחן את עצמכם. כן- בית מרקחת רציני.  

ממתקים מכל הסוגים והמינים מחכים לכם: סוכריות צבעוניות, שוקולדים רבים ומגוונים, מסטיקים. בקיצור- לונה פארק של ממתקים שמסודרים לאורך קירות החנות ובמרכזה.  יש מזרקים, מיכלים, מבחנות, בקבוקי זכוכית של בית מרקחת שבהם ניתן למלא ממתקים, לערבב מכל וכל. יש גם מיכלי פלסטיק למי שלא רוצה זכוכית. אפשר גם למלא שקית בממתקים, אבל- היי!  כל הכיף זו המזכרת שנישארת אח"כ. המחיר תלוי בכלי אותו ממלאים, או אם בוחרים בשקית, זה לפי משקל.

רעיון למתנה נהדרת למי שאוהב / מכור לממתקים, והמיכל שנישאר יזכיר את התרופה הטובה ביותר למתוק, והיא - מתוק והרבה!!

בית מרקחת לממתקים, שינקין 12, ת"א




2 תגובות:

  1. יואוו מגניב!! בתור מכורה למתוק חייבת לבקר בחנות הזו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי חייבת!!!! את לא תרצי לצאת משם (:

      מחק