יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

מטמונית בקיבוץ עברון- חנות יד 2

                              מטמונית של סיגל גרוס

אני אוהבת חנויות יד 2, אוהבת ווינטאג', הסטוריה, נוסטלגיה. כל מה שקשור בווינטאג'- אני שם!

את סיגלית המקסימה, בעלת חנות 'מטמונית' בקיבוץ עברון, הכרתי בסיור של חנויות יד 2 של רינתה בלסון מכפר ורדים שאליו התלוויתי וסיקרתי. סיגלית מקסימה, חייכנית ומאירת פנים לכולם, והיא שבתה אותי מיד. הבטחתי לה לשוב אליה כשאהיה לבד וכך עשיתי. כל ביקור אצלה הוא חוויה שכן יושבים אצלה, נהנים מחברתה ומגלים אוצרות בחנות.

סיגלית לובשת בגדים יד 2 והיא ססגונית ומיוחדת. אמא שלה נהגה לקרוא לה מטמונית כי בתור ילדה היא היתה כל הזמן בחיפושים אחר דברים מיוחדים ומעניינים.




סיגלית, הקטנה מבין 4 אחיות הגיעה לקיבוץ עברון כשהיתה בת 14.5 כילדת חוץ מפתח תקווה ושהתה בקיבוץ עד שנה לאחר הצבא.. היא היתה ילדת טבע והיתה יחפה כל הזמן. לאחר הצבא היתה בדרום אמריקה ואח"כ טסה לניו יורק שם התגוררה במשך שנתיים, עבדה, בילתה ולמדה אומנות. כאשר הגיעה לת"א למדה אומנות  באבני וגם עיצוב פנים.   "האהבה שלי לבגדים, לאופנה, לעיצוב- זה הנשמה. אני חיה ונושמת אומנות", היא אומרת.  אוהבת גם לשפץ רהיטים. לסיגל 3 ילדים ולקיבוץ עברון חזרה כשבנה הגדול נולד לפני 18 שנה. היא עבדה במפעל ברמד בקיבוץ וכן במכבסת הקיבוץ.





הרעיון של פתיחת חנות יד 2 התבשל 3 שנים, מספרת סיגלית. החנות פתוחה משנת 2008 - סיגלית עזבה את העבודה במכבסה והגשימה את האהבה שלה.  את כל הבגדים שמגיעים אליה לחנות ומוצגים למכירה, היא ממיינת, מכבסת, מגהצת ומסדרת בחנות.  בחנות ניתן למצוא בגדי ווינטאג' לנשים, גברים וילדים, מעט חפצים לבית, תכשיטים, עניבות, מטפחות, בובות, קצת ריהוט, תיקים, ארנקים, נעליים, ספלים. ההתמקדות היא בבגדים.
























ניתן לעקוב אחרי החנות בפייסבוק: מטמונית יד שנייה עברון.




תגובה 1:

  1. אין על וינטג' בעולם! מי שלא מבין את המשמעות של פריטי יד שנייה איכותיים ונדירים בארון לא מבין סטייל מהו. האם יש מגוון של נעליים גם? ובדגש על סנדלי נשים?

    השבמחק