יום שישי, 11 בדצמבר 2015

חנות תכשיטים עם עיצובים ייחודיים בקיבוץ מורן

מרי לוי- מעצבת התכשיטים שמחוללת פלאים ויוצרת תכשיטים ייחודיים

את מרי המקסימה והחייכנית פגשתי בחנות שלה בקיבוץ מורן. עד מהרה ראיתי כי מדובר בחנות עם טאץ' אישי, מסודרת ומוארת, עם פריטי ווינטאג' שנימצאים ונותנים את האווירה וצמחים רבים שנימצאים בחזיתה.

מרי בת ה 62 מתגוררת בכפר חנניה- יישוב קהילתי בגליל. נולדה בת"א והיתה מורה לעיצוב אופנה בת"א, בנעמ"ת.  עיצוב אופנה, היא אומרת, כולל אומנות, ציור, תולדות הלבוש. "הכי אהבתי את תולדות הלבוש". ולא סתם אהבה את תולדות הלבוש- רבים מתכשיטיה מושפעים מבדים ולבוש. מרי נשואה לשלמה, אמא ל 3 בנים ( 2 מהם בוגרי בצלאל) וסבתא ל 2 נכדים. היא עשתה תצוגות אופנה גדולות בביה"ס בו לימדה, ובשבתון למדה תכשיטנות. היא מעידה על כך שאמרו לה שהיא לא צריכה ללמוד עיצוב, אלא רק טכניקות, וביצירה, היא ממשיכה ואומרת- לא משנה החומר שאתה יוצר בו.

כיום מרי בפנסיה ויוצרת תכשיטים ייחודיים: "כל תכשיט שלי הוא לגופו. אני לא עושה יציקות ולא שטנצים". כל התכשיטים מכסף וגולדפילד. מרי עובדת גם עם אבני סברובסקי, פנינים אמיתיות ואבנים אמיתיות.


**מרי לוי

אהבתי מאוד להסתכל על התכשיטים ולגלות בכל פעם עוד תכשיט מיוחד. מרי לוקחת השראה מבדים, בגדים, השראה ממטבעות ומא"י. היא לוקחת הדפסים ומעתיקה אותם לתכשיטים. ניתן למצוא אצלה שרשראות, צמידים, עגילים, ענקים, למעט טבעות.  תהיו בטוחים שאין עוד פריט דומה למה שתקנו.

מרי משתמשת גם בדברים מהטבע כגון רימונים ננסיים ואיצטרובלים זעירים אותם היא מצפה בכסף והופכת לחלק מתכשיט ייחודי.

** רימןון ננסי בשרשרת

לסוגרים של התכשיטים מרי נותנת מקום של כבוד ואומרת שהם חלק ניכר מהעבודה, הם מיוחדים ונעשים בעבודת יד. "הסוגר הוא חלק מהשרשרת".  היא, אגב, לא תיפרד מהשרשרת הראשונה שעשתה...


** שרשרת בהשראת קפלים בבד


















** שרשראות עם רימונים ננסיים מצופים כסף




מרי עובדת עם פרסות אמיתיות של סוסים ומכינה מהם פריטים נהדרים לתלייה על הקיר






בנוסף לתכשיטיה המיוחדים, מוכרת מרי גם ראנרים ורהיטים קטנים מעץ ( מתקן לנייר טואלט, שרפרף) אותם עושה בעלה. כן ניתן למצוא אצלה עציצים, ארנקים לגבר ומחזיקי מפתחות.

** ההשראה לשרשרת






מחירי התכשיטים מתחילים ב 35 ש"ח לעגילים ועד 1400 ש"ח


מרי לוי        0506545939


תגובה 1:

  1. צמידי טניס הם צמידים פופלריים מאוד בימנו. צמידים אלו מתאימים לכל אירוע וללבוש היום יומי.

    השבמחק