יום שלישי, 2 במאי 2017

דנה אחיטוב- הקוראת בכף היד

דנה אחיטוב- מה אומרות ידייך?


מודה, אני סקפטית. כמעט לגביי כל דבר. אני גם חייבת לנסות ולראות כל דבר על מנת להבין איך הוא עובד.

הייתי אצל קוראות בקפה וכל מה שהן אמרו שיקרה לי- לא קרה, אז בכלל הפסקתי להאמין בזה.  הזמן עובר, הסקפטיות נישארת, אבל החלטתי לנסות ולהתגבר עליה...עשיתי זאת כשהכרתי את דנה שהיא כירולוגית.  מהי כירולוגיה? להלן ההסבר מתוך ויקיפדיה: קריאה בכף היד או כירולוגיה היא שיטה פסאודו-מדעית המתיימרת לגלות פרטים על אופיו או עתידו של אדם, על-פי התעמקות במאפייני כף ידו. לפי שיטה זו, מחולקת כף היד לאזורים שונים, בהתבסס על קווים אופייניים; ככל שהקווים בולטים יותר, כך חזקים יותר ההיבטים שהם מייצגים, כביכול, בתכונותיו של האדם.

ניפגשתי עם דנה והלכנו לבית קפה. בדרך דיברנו, החששות שלי הופגו מעט כשגיליתי שמדובר בבחורה צעירה וחייכנית ולא במכשפה זקנה עם סיגריה בזוית הפה...בדרך עברנו ביריד שהיה בכפר סבא ואף קנינו 2 שרשראות תואמות ששתינו אהבנו. בבית הקפה ישבנו וגילינו ששתינו שותות קפה עם חלב סויה- כמה דברים משותפים היו לנו! כבר התחלה טובה.
כמובן ששאלתי אותה אם יש קשר בינה לבין סיגל אחיטוב שגם כירולוגית, והיא אמרה לי שלא ( רבים מכם הקוראים וודאי שאלתם לגביי זה).

** דנה אחיטוב

דנה אמרה לי שהיא קודם כל רוצה להרגיש אותי ולקחה את 2 כפות ידיי בידיה והסתכלה בעיניי. את מה שראתה בקווי כפות יידיי ומה שסיפרה לי, אשאיר לעצמי, אך אומר שאני כבר לא סקפטית לגביי הנושא הזה ( שכמובן צריך להעשות בידי אדם מקצועי) קיבלתי יחס מקסים מדנה, איכפתיות וחיוך לבבי ומידע מהימן.

דנה גרה בגבעתיים אחרי מספר לא מבוטל של שנים בתל אביב ולפניה שנתיים בניו יורק שם התגוררה כסטודנטית ללימודי משחק ואיפרוביזציה. היא בעלת תואר בתקשורת חזותית ובוגרת לימודי אימון הוליסטי ממכללת רידמן.

בגיל 10 "המופלג" החלה ללמוד כירולוגיה. אביה כירולוג מנוסה וממו רכשה את כל רזי התורה. דנה מספרת בחיוך שכל חבר שהייתה מביאה הביתה היה עובר אבחון כירולוגי על ידי אביה, שנתן את האישור (או לא) להמשיך לצאת עם אותו בחור...

אחרי עשור בעבודה בהייטק, דנה היא עצמאית היום, אולם חייבת תודה לעבודה האחרונה שלה כשכירה כשהייתה במיקרוסופט -שם הכירה את בעלה.  כיום יש להם תינוקת בת שנה.
דנה מספרת על השנים בהייטק:ועל עיסוקה כיום:  "אלו היו עשר שנים שעסקתי בעבודה שלא משקפת רבע מהיכולות שלי, שלא מעניינת ומאתגרת אותי כלל, זוכרת את עצמי מסתובבת כבויה במסדרונות. כל זה כי הפחד הכלכלי שלי ניהל אותי. היתה לי רק אפשרות אחת מבחינתי – לעבוד כשכירה בעבודה יציבה ומכניסה. זה היה הדבר החשוב ביותר עבורי. ההנאה היתה משהו שלא שיערתי שצריך להתקיים בתוך מושג שנקרא "עבודה". המשוואה שלי בראש היתה אחרת...

מאז שיצאתי לעולם כעצמאית הרגישתי כמה זה נפלא להגשים את הייעוד שלי, לעשות את מה שאני עושה הכי בכיף והכי טוב - לקלף מאנשים את השכבות עד שיגיעו לאמת שלהם. אני כל כך אוהבת את מה שאני עושה – שאני לא מסוגלת לקרוא לזה עבודה...
הייחודיות המעניינת בעסק שלי היא בכך שאני משלבת אימון אישי מקצועי עם אבחון כירולוגי שמסייע למתאמן לשים את האצבע על החוזקות והחולשות שלו, ובכך לדייק את מטרותיו האימוניות.

מעבר לכך, אני גם קוראת לאנשים בכף היד ומכוונת אותם אם ישנה דילמה תעסוקתית, רגשית, זוגית וכו'. זו בעצם חוויה כירולוגית שנותנת הצצה לעומק ליבו של האדם וניתן לראות איך הוא חושב, איך הוא מתנהל מבחינה רגשית, מנטלית ופיזית ולצאת עם תובנות עמוקות ויכולת לבצע שינויים ממוקדים בחייו".

משוב שנתנה לדנה אחת מהמתאמנות שלה לאחר סיום תהליך:
"כשקראת לי ביד לראשונה קשה היה להתעלם מהרגישות והרוך שבה השתמשת... עם הדברים המסקרנים שגילית פתחת את עיניי ואף חידדת, נפלו לי אסימונים.... קידמת אותי בעוד צעד קדימה..... אני גאה בעצמי על מי שאני היום בעזרתך..."   נדנה אומרת שהמילים האלו הן אלו שגורמות להי לקום כל בוקר ולעשות את מה שהיא עושה. "האמת היא הדבר היפה ביותר שקיים והייעוד שלי הוא לעזור לכמה שיותר אנשים לגלות את האמת שלהם. האמת הפנימית הזו – שצבועה בכל מיני צבעים ומעוטרת בכל מיני קישוטים. הקישוטים האלו הם השכבות שאנחנו מצטיידים בהם במהלך חיינו, על מנת שיגנו עלינו, שישמרו עלינו מכל רע הבא לפגוע בנו. לוקח לנו זמן להבין שאנחנו צריכים לחזור למקום הנקי, נטול הקישוטים כי רק אז נהיה אנחנו באמת.
הילדים התמימים והמאושרים האלו שפעם היינו."

מוזמנים לפנות לדנה וגם לקבל שובר מתנה

https://www.facebook.com/Danaachituvcoaching/posts/1425581904130388:0

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה