יום שישי, 5 במאי 2017

נטע הניג הסטייליסטית

נטע הניג הסטייליסטית


אכתוב כאן ספויילר קצר לפני שאציג בפניכם את נטע הסטייליסטית. זה כמעט ולא קורה לי שאני מפסיקה לכתוב באמצע ריאיון, נשימתי נעתקת ואני נותרת עם פה פעור. זה בדיוק מה שקרה עם נטע באמצע הריאיון שזרם בינינו בקלילות. מה קרה? מה היא סיפרה לי?  על זה תצטרכו לקרוא בהמשך הפוסט. נטע בעצמה מעידה: "למה אני עושה מה שאני עושה? כי עברתי דברים ואי רוצה לעשות טוב לנשים. לאנשים, אבל בעיקר לנשים".
נטע, תושבת רעננה, נשואה לברק ואמא ל 3 בנות. מעידה על עצה כבר בהתחלה: "אבא שלי לימד אותי לא לפחד לקחת סיכונים".     

** נטע המקסימה

         נטע היתה חוקרת מצ"ח בצבא, שם הכירה את ברק, בעלה. כל החיים ידעה שתלך ללמוד משפטים- למדה תואר ראשון במשפטים במכללה למינהל בראשון לציון ותואר שני במשפטים בבר אילן. עבדה כעו"ד בתחום הנזיקין והביטוח.

"אף פעם לא הייתי מידי קונפורמיסטית, אומנם הלבוש הרישמי היה שחור לבן, אבל תמיד הייתי שמה את הטאץ' האישי שלי: שרשרת צהובה לדוגמא".
באחת מחופשות הלידה היא הלכה ולמדה תפירה וגם קורס קצ בסטיילינג אישי: "הרגשתי שזה המקום אני רוצה להיות בו, אבל לא היה לי אומץ".

* הבוטיק הנודד של נטע

בשנת 2007 יצאה לחופשת לידה והודיעה למשרד שהיא לא חוזרת. במרתף ביתה פתחה חנות בגדים. "היו לי ביצים של בת יענה".      לא היה לה ידע, הפייסבוק לא היה אז מקור לשיווק . היא חילקה פליירים בציבור, פרסום בדואר.  "רציתי שנשים יגיעו אליי ויקבלו משהו אחר- יחס אישי, סטיילינג".  עבדה עם מעצבים ובעלה תמך בה ובעסק מאוד. העסק הצליח והיא קיבלה הצעה לחזור למשרד עו"ד, היא חשבה שתוכל לשלב בין שתי העבודות, אולם נשאבה חזרה למשרד, שם עבדה 4 שנים וסגרה את החנות.
בשנת 2012 חלתה בסרטן השד. (זוכרים את הספויילר מההתחלה?) "קיבלתי תזכורת לעשות מה שאוהבים.אין הרבה זמן להגשים את החלומות".

* מתוך הבוטיק הנודד

נטע הלכה להיבדק במקרה, עם חברה שביקשה ממנה להתלוות אליה, והיא החליטה להיבדק גם, החלטה שהצילה בדיעבד את חייה. את תוצאות הבדיקה, היא מספרת, קיבלה לפקס במשרדה.  היא לקחה את עצמה בידיים, מלאה באופטימיות, מוקפת בחברות ובבעלה. לרגע לא חשבה שזה סוף העולם. על הסרטן היא אומרת "זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיים".
טיפלה בעצמה באמצעות צמחי מרפא שחיזקו אותה "לא הייתי במיטה ולא הקאתי". לבנות, שהיו אז קטנות, סיפרה שעשתה ניתוח להוציא משהו.



" התפטרתי מלשכת עו"ד. החלטתי שאני לא חוזרת למשרד ".  ההחלמה ערכה שנה. לאחר מכן למדה במשך 9 חודשים בבי"ס 'סטייל גורו' בת"א, וזה נתן לה הרבה כלים שיווקיים.
לנטע יש 'ייעוץ ארון' ללקוחות  "אני משתדלת לעשות את המקסימום ממה שיש בארון". אם צריך אז נותנת רשימה של השלמת קניות או המשך קניות בחנות ביחד איתה.  מקיימת סדנאות, ימי הולדת, מסיבות רווקות, מתנות יום הולדת, סדנאות במקומות עבודה, סדנאות בבתי אבות.



לנטע יש עסק ( super style) עם שותפה שגם היא סטייליסטית- בוטיק נודד  למכירות ביתיות. הן מגיעות לבתים מארחים, למקומות עבודה, לאירועים. הן מוכרות בגדים של מעצבים, תכשיטים ותיקים.  גם ערבים סגורים לבנות.
ביקשתי ייעוץ קצא מנטע לגביי מה שלבשתי באותו ערב, ולשמחתי היא אישרה לי שאני יודעת להתלבש וגם התיק מתאים לי. מסתבר שיש תורה שלמה של התאמת תיקים לאישה וגם תכשיטים, לא רק התאמת בגדים.




https://www.facebook.com/netastyling/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה