יום שישי, 7 באוגוסט 2015

אצל סבתא ויטה בכפר ורדים- צימר וחנות יד 2

ויטה דאב מארחת, מבשלת, אופה ויש לה גם חנות יד 2

כ"כ הרבה מקומות יפים יש בגליל. אני אוהבת מאוד לטייל בגליל, בטבע המקסים ולעיתים הפראי, לנשום את אוויר ההרים ולחוש את הטבע בכל עונות השנה. לעיתים אני ממש לא צריכה להרחיק מהבית, ביישוב שלי, כפר ורדים אני מגלה עולמות קסומים: מקומות מעניינים, מוזיאונים קטנים, אנשים מרתקים, אוכל טעים.



את ויטה דאב, תושבת כפר ורדים, הכרתי לא מזמן והיא הזמינה אותי לביתה. אישה נעימת הליכות, חייכנית ומסבירת פנים, רבת פעלים ומרץ: ויטה מכינה במו ידיה בלינצ'סים ממולאים במגוון מילויים ומוכרת אותם לכל מי שרוצה בלינצ'ס איכותי, יש לה צימר/ דירת נופש באווירה ביתית עם נוף גלילי משגע, חנות בוטיק יד 2, היא אופה ומבשלת, מארחת, בן זוגה מכין גבינות בבית.


ויטה, אמא ל 2 וסבתא ל 3 נכדים, מסתובבת בגאווה בגינתה המטופחת שם היא מגדלת: תותים, קישואים, נענע, אגסים, חסות מכל הסוגים, אבטיחים, תאנים, ענבים, סלק, סלרי, רוקט, כרוב, עגבניות, מלפפונים, שמיר, בצל. יש גם עצי רימון ננסיים. מפרי גינתה ויטה מכינה מאכלים ומארחת קבוצות של אנשים שבאים לאכול אצלה.  מלבד זה יש לה צימר באווירה ביתית עם כניסה ניפרדת מהבית שלה ופרטיות. הצימר /דירת נופש  יכולה להכיל 12 איש. מי שמתארח אצלה יזכה לקבל ארוחת בוקר מפנקת: מיץ סחוט טרי (בדר"כ מיץ תפוחים), סלט ירוק מהגינה הפרטית, חומוס ביתי, לבנה ( עשויה מיוגורט אותו מכינה ויטה), פטריות פורטבלו מטוגנות, חציל מטוגן או על האש, חביתה עם פטריות ובצל, פוקצ'ת ירקות. ויטה גם מכינה ריבות, עוגיות ועוגות. ** את ארוחת הבוקר ניתן להזמין בתשלום. ניתן גם להזמין ארוחות טבעוניות.




ויטה פינקה אותי והגישה לי בלינצ'סים ממולאים גבינה לצד יוגורט ביתי, ריבת חצילים ננסיים, גבינה שהכין בעלה, עוגיות ביתיות שהוציאה מהתנור כשהגעתי. בקיצור- חגיגה לחך. הכל הוגש בכלים נאים, חלקם עתיקים.

בחנות יד 2 שלה שנימצאת במוסך, אותו הסבה ויטה לחנות לכל דבר, תמצאו בעיקר בגדים ונעליים, יש גם אביזרים, תיקים, כלי מיטה, תכשיטים וכלי בית. אני אוהבת מאוד ווינטאג' וכמעט ושכחתי את עצמי שם....


לדירת הנופש 2 חדרי שינה זוגיים גדולים, כניסה פרטית ונוף משגע. מקלחות ושירותים צמודים, מטבח מאובזר, סלון עם 2 ספות ומיטת תינוק. אינטרנט אלחוטי חינם, פינת עבודה, גינה פרטית.


לפרטים נוספים, אפשר לחפש את סבתא ויטה בגוגל ובפייסבוק. יש לה גם דף עיסקי: סבתא ויטה- יש שניה בכפר ורדים.

ויטה       0526-761684



תגובה 1:

  1. אוהבים לקנות בחנויות יד שנייה? אינדקס חנויות יד שנייה www.index2.info נוצר במיוחד בשבילכם - באינדקס מופיעות מאות חנויות יד שנייה ברחבי הארץ. זהו מאגר מידע מקיף ומקצועי, עדכני ותוסס שמתאר את התחום על כל גווניו: פעילויות קטנות לצד גדולות, עסקיות לצד רווחה ועוד. מצטרפים לדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com/index2.info.news ומקבלים עידכונים שוטפים על כל מה שמעניין בתחום היד השנייה בארץ. ניפגש באינדקס :) עליזה יתום - יוזמת ומנהלת האינדקס

    השבמחק