יום שישי, 7 באוגוסט 2015

Fornetto- פיצה בר בגשר הזיו- חוויה איטלקית בתחנת דלק !

Fornetto- פיצה בר בגשר הזיו- איטליה כבר שם

טוב, תקשיבו- אכלתי פיצה בתחנת דלק! והיא היתה טעימה! טעימה מאוד. מאוד. ומיוחדת. לא, לא השתגעתי, אני אכן ממליצה לכם על Fornetto בגשר הזיו. הפיצה בר ממוקמת בתחנת הדלק של קיבוץ גשר הזיו בצפון הארץ ומכינים שם את הפיצות היותר טובות שאכלתי. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת פיצות ומוכנה לטעום פיצות שונות ולהכיר חדשות, ולכן כשקיבלתי המלצה על המקום- לא חשבתי פעמיים.( למרות שהייתי מעט סקפטית...) הודעתי לבן הזוג שיש מקום חדש של פיצות(המקום חגג בימים אלו שנה) ושאנחנו הולכים. לאחר איומים ועניינים ( לא באמת...) נסענו באחד מימי שבת לגשר הזיו.


 זו היתה אחת הפעמים הבודדות שהגענו לתחנת דלק במטרה לאכול ולא לתדלק או לקנות קפה לדרך וארטיק טעים באחת מחנויות הנוחות שם. היינו רעבים ודי סקפטיים בקשר לטיב הפיצה. אז....עצרו הכל ותקראו היטב את הפוסט: ניכנסו סקפטיים ויצאנו עם חיוך ענקי על הפרצוף. חיוך מסופק של שובע ושל "בא לי עוד".


ניכנסנו וקיבלו אותנו במאור פנים. המקום אינו גדול אך חם ולבבי. אפשר לשבת בפנים או בחוץ.מלבד פיצות מגוונות עם תוספות שונות הפיצות דקות דקות וקריספיות, נאפות בתנור לבנים שמעניק להן את טעמן הכה מופלא, הכל טרי ונעשה לפי בקשת הלקוח, לעיתים מול עיניו. אני אכלתי את הפיצה הטבעונית ואני ממליצה עליה גם למי שאינו טבעוני או צמחוני- זו פעם ראשונה שאכלתי פיצה עם טחינה גולמית עליה, והיא ממש חלומית. מילה שלי. גם בן הזוג אהב מאוד. הפיצות מוגשות עם רטבים בצד, אחד מהם חריף וטעיםםםם.   שתיתי קפה ( כמובן) והזמנו את הלימונדה שהם מכינים במקום- מומלץ!  משקה צונן ונהדר.



בנוסף לפיצות יש גם פוקאצו'ת, סלט, פסטה טריה אפויה, ארוחת בוקר.



נימצאים בצפון?  לכו לאכול את הפיצה הנהדרת של Fornetto



המוצרים טריים ואיכותיים, הקמח מאיטליה, גם תנור האפייה מאיטליה, הצוות לבבי, האווירה נעימה, המחירים נוחים ( ממש לא תפשטו את הרגל), האוכל נהדר- חוויה בתחנת דלק.  האם נחזור?  התשובה היא בוודאי!

חפשו את Fornetto בפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה