יום רביעי, 12 באפריל 2017

דליה- צלמת מוכשרת ומעצבת אלבומים

דליה- צלמת מוכשרת ומעצבת אלבומים

** דליה עם צילום שלה


אחת הזכויות שיש לי מזה שיש לי בלוג היא להכיר אנשים חדשים, מעניינים ומוכשרים ולשמוע את סיפורם. כיוון שאני לא רק ממליצה על מוצר מסוים, אלא מראיינת את האדם שעומד מאחוריי, שהרי לכל אדם יש סיפור, ולפעמים אני טובעת בתוך הסיפור ושוכחת לחלוטין לשם מה התכנסתי. אחת מתכונותיי היא סקרנות וזה עזר לי מאוד כשהייתי עיתונאית. אנשים סיפרו לי את אשר על ליבם מבלי שהתכוונו כלל לעשות זאת והתפלאו לאחר מעשה מכיוון שהם לא נוהגים לעשות כן.  אני גם מגיעה ללא דף שאלות מוכן מראש שכן אני אוהבת שהשיחה זורמת ללא מעצורים מיותרים. נותנת דרור למרואיין וזה הכי טוב לשני הצדדים. כאשר פירסמתי מעט מהתמונות שצילמתי במפגש עם דליה והעליתי לפייסבוק- מבול התגובות החיוביות שקיבלה דליה, גרם לי לחיוך גדול: מסתבר שהרבה אנשים אוהבים אותה ואת פועלה ולא הפסיקו להחמיא לה.

** קופסאות מקושטות של דליה

את דליה המקסימה והמוכשרת פגשתי בבית קפה. הגעתי מעט חולה, אולם, היא, בחיוכה, הצליחה להשכיח ממני את הכל. לדליה חיוך כובש וטוב  שמאחוריו סיפור חיים לא פשוט, אולם היא התגברה על הכל ופתחה עסק משמח וצבעוני בו היא מצלמת ומעצבת אלבומים שמחים לכל אירוע בחיים.
** צילום של דליה

דליה ברודבקר נולדה בפרס ועלתה לארץ בגיל 15. אמה היתה אז בחודש השישי להריונה השלישי. דליה דוברת פרסית, כותבת וקוראת. היא מספרת שהמשפחה הגיעה ישר לחולון ולא ידעו מילה בעברית. בינתיים נולדה אחותה השלישית בארץ. צברית ראשונה במשפחה.
בפרס היתה דליה היהודיה היחידה בבית ספר מוסלמי ! היא היתה מלכת הכיתה בפרס, תלמידה מצטיינת וציירת ואף קיבלה פרס מראש הממשלה.  "עקרנו את השורשים שלנו", היא ניזכרת בכאב, אך מבינה שזה מה שהיה צריך להיות, ומוסיפה- "עכשיו אני עומדת בקידמת הבמה כמו שפעם הייתי". היא ואחיה היו באולפן בת"א במשך חודשיים ולמדו עברית.
במרוצת השנים למדה דליה "המון דברים- מחשבים, תכנות. אבל זה לא אני", היא מעידה. היא עבדה בחברת דפי זהב המון שנים: "לא יכולתי לבטא את האומנות שלי". עבדה גם בחברה אחרת כרכזת כ"א ומזכירתו של סמנכ"ל הכספים ונהנתה מאוד בעבודה. היא אוהבת מגע ועבודה עם אנשים. במקביל היא ציירה ופיסלה ואף למדה רייקי.


** צילום של דליה

דליה בת ה 52 נשואה ואמא ל 2 בנים ובת. את בעלה הכירה כאשר עבדו שניהם בדפי זהב, ( היא בשיווק ובעלה במחשבים), במסיבת פורים. המחלקה שלה התחפשה לנשות המלך, והמנהל התחפש למלך. היא רקדה ריקודי בטן והמחלקה זכתה במקום הראשון. מאז הכירו אותה כולם כדליה הרקדנית.
כיום דליה צלמת ומעצבת אלבומים. "אני צלמת עם הרבה נשמה", וזה ניכר היטב בתמונות הכה יפות ומיוחדות שיוצאות תחת ידיה. דליה גם מצלמת ומדפיסה על קנווס לבקשת הלקוחות, וזה נראה ממש כמו ציור חי ולא כתמונה. דליה מספרת שמאחורי כך דבר עומד סיפור "יש משמעות מאחורי התמונות".

** מתוך אחד האלבומים של דליה

דליה, שגרה בכפר סירקין, היא גם צלמת נוף- אוהבת לטייל בארץ ולצלם נופים, ואת תמונות הנוף היא מדפיסה על קנווסים ומוכרת.
"כשהייתי בהיריון עם נעה, נימאסו עליי הנסיעות", מספרת דליה על הפיכתה לעצמאית בהיותה בהיריון עם בתה הקטנה, "ישבתי בבית והתחלתי לעשות אלבומים מעוצבים".  התחילו להגיע אליה מפה לאוזן, והיא התחילה לעבוד עם צלמים. בסוף 2011  "ראיתי את התמונות ואמרתי- גם אני יכולה לצלם, והלכתי ללמוד צילום, וזה פתח בפניי עולם ומלואו". "הפכתי את התחביב למקצוע".



כשנועה בת הזקונים, היתה בת 12, שנת הבת מצווה, עשו בביה"ס פעילויות של אם- בת. ופנו לכל אמא באופן פרטי על מנת שתביא מתנה קטנה לבת שלה, מתנה שתיכנס לתיק. דליה חשבה באופן יצירתי ולא רצתה להביא עוד טבעת או שרשרת, והחליטה לעשות לנועה אלבום, "אני יעשה לה אלבום שיכנס לה לתיק". היא לקחה תמונות של נועה מהיום שנולדה ואיגדה את הכל לאלבום קטן ומיוחד, שנקרא "המשוויצון", אותו היא שמה מאז המתנה לנועה ועד היום ללקוחות, בקופסת עץ מקושטת אותה גם היא מכינה. היא מעידה שזו מתנה מושלמת- נועה וחברותיה התרגשו עד כדי דמעות.





               יש גם אלבום סיפור, בו אפשר להוסיף גם סיפור בנוסף לתמונות.

" כל יום שעובר- אני מודה לאלוהים. זה הייעוד שלי. אני מדברת על זה, וזה מרגש אותי". כך ישבה דליה ודיברה וריגשה גם אותי.

דליה מצלמת ומוסיפה גם עיצוב גרפי, תחום שלמדה גם אותו.

כל מי שמכיר את דליה מעיד עליה שהיא מקצועית, אמינה, אשת מקצוע וכיף לעבוד איתה.




אפשר לפנות אליה בטלפון 052-8275577 בהודעות בדף העסקי שלה   -דליה ברודבקר צילום ועיצוב אלבומים  או במייל : dali_joon1@walla.com

** מתוך אחד האלבומים של דליה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה