יום שבת, 15 באפריל 2017

מוצרי טקסטיל קסומים לתינוקות LULALU

מוצרי טקסטיל קסומים לתינוקות LULALU

** מתוך האתר של איילת

מודה ומתוודה. בכל פעם שאני רואה מוצר כלשהוא לתינוקות, אני נמסה... ולא, אני עדיין לא אמא, אז תארו לעצמכם מה יהיה כשאהפוך לאמא...נראה לי שאקנה כל מוצר אפשרי שיש לתינוקות.

** איילת והנחשוש שלה

הכירו את איילת בן-גור המוכשרת ואת מוצריה. איילת בת ה 35, נשואה ואמא ל 2 ילדים מתוקים ( בת איה ובן גיא) , שכמובן זוכים ומתפנקים בכל המוצרים שאמא עושה. 

איילת שגרה בפתח תקווה, היא ילידת יבנה ומעידה על עצמה שמילדות נימשכה לעיצוב בגדים ורצתה להיות מעצבת אופנה. אמא שלה, כתחביב, עסקה במלאכות יד שונות: ריקמה, אוריגמי, סריגה. איילת אומרת שבביתה היו תמיד חומרי יצירה והיא היתה תופרת בגדים לברביות. סבא שלה היה רוקם במקצועו ורקם עבור חברת 'משכית'.  "אני מאמינה שיש משהו בגנים", אומרת איילת בחיוך, ומוסיפה " כל המחברות בביה"ס היו מלאות בצידם השני בסקיצות של בגדים". בכיתה י' היא החליטה שרוצה ללמוד בויצו בדרום ת"א, שהוא תיכון אומנות, במגמת עיצוב אופנה. החליטה ועשתה. בכליום היתה נוסעת מיבנה לת"א- 2 אוטובוסים הלוך ו 2 חזור!  היא למדה בין היתר, תולדות העיצוב, תולדות האומנות, גזירה, תפירה- את כל הבסיס.

** כריות של איילת  (צילום ליטל מאירי)


בצבא שירתה במודיעין, וידעה בדיוק מה תעשה אחרי הצבא- תלך ללמוד בשנקר. "במשך שנה עשיתי תיק עבודות". היא התקבלה לשנקר בפעם הראשונה, שם עשתה תואר ראשון בעיצוב אופנה, במשך 4 שנים, תואר אותו סיימה בהצטיינות. באמצע הלימודים עשתה סטאז' בלונדון במשך 3 חודשים במרקס אנד ספנסר. כשהיא מדברת על כך, עיניה נוצצות.  לאחר הלימודים בשנקר עבדה איילת אצל יעל אורגד במשך שנתיים. לאחר מכן עבדה במשך 6 שנים בגולף קידס- בייבי "זה עשה לי הרבה חשק לעשות ילדים". העבודה כללה טיסות רבות לחו"ל וראיית עולם האופנה הגדול.

** קולקציית הלבבות של איילת, מתוך האתר של איילת

איילת אוהבת שילוב של חומרים לא שיגרתיים בעבודותיה.  יש לה רעשנים סרוגים לפעוטות!


ב 2010 ניכנסה איילת להיריון עם בתה הבכורה, איה. בבית יש לה מכונת תפירה תעשייתית אותה קיבלה במתנה מנעמה בצלאל, אצלה עבדה כמוכרת לאחר הצבא. חדוות היצירה חזרה אליה לאחר שתפרה לבתה שטרם נולדה שמיכת טלאים- "הרגשתי שמצאתי את ייעד חיי- ממש". איילת אומרת שזה מוצר הדגל שלה.  אני מעידה על כך שהשמיכה כ"כ נעימה למגע, שלא רציתי לעזוב אותה, וכן יושבי השולחן לידנו בבית הקפה והמלצרית...כולנו לא יכולנו להיפרד מהשמיכה, אז תארו לכם איך תינוק ירגיש בתוכה.


** כריות של איילת (צילום ליטל מאירי)

לאיה היו 4 שמיכות עוד לפני שנולדה...זה היה ממש תרפיה עבור איילת, היצירה והתפירה. "הרמוניה ודיוק, זה משהו שאני טובה בו. אני יודעת בפנים מה הדבר הנכון", ומוסיפה "אני צריכה להרגיש שאני מביאה בשורה עיצובית".

היא לא רצתה עסק אף פעם, אולם אחרי שילדה היה לה קשה לחזור למשרה מלאה ורצתה להיות עם הבת שלה בבית. היא החליטה לנסות את פתיחת העסק, הלכה למת"י ויחד איתם בנתה את העסק. "הכל התחיל מהשמיכה". בחורף, אגב, יש שמיכת פלנל ובקיץ- פיקה. בהתחלה היתה גם שכירה וגם עצמאית, אולם ב 2015 התפטרה מגולף והחליטה להיות עצמאית ב %100 , ממש הרגישה שחייבת.

** תיקי חיתולים, מתוך האתר של איילת

כיום אחד מהמוצרים הכי נימכרים שלה הוא הנחשוש, והוא גם אחד מהמוצרים האהובים עליה. זהו נחש גדול שאפשר לשים אותו גם מביטת התינוק על מנת שלא יקבל מכה מהמיטה, וכן זה נועד שהפעוט ישחק איתו. ניתן להזמין את הנחשוש גם עם השם של התינוק עליו וכן את השמיכה עם שם התינוק.

כל מוצר חדש שאיילת עושה- היא מכינה קודם כל לילדים הפרטיים שלה ורואה שזה עובד.
לקראת ראש השנה ופסח היא יוצאת עם קולקציות חדשות שכוללות 4 קבוצות של צבעים למוצרים שלה: שמיכת טלאים, נחשוש, סלסלה, תיק קטן לחיתולים, כריות קטנות.
לאיילת אין מוצרים בצבעים אחידים, שכן היא אוהבת שילובים וטלאים אותם היא מחברת לכדי מקשה אחת.

בין המצאותיה: * תיק החתלה שהופך למשטח החתלה. שמים בתיק מגבונים וחיתולים והוא הופך למשטח החתלה נייד כאשר מוציאים ממנו את המוצרים. * ריפודית לעגלה שהיא דו צדדית.
יש לה גם סינריי בנדנה וכן סינרי הנקה.

העסק שלה מתמקד בגילאי לידה ןעד גיל שנה וחצי- שנתיים. איילת אומרת שקונים ממנה הרבה למתנות כי זו הזדמנות לתת משהו אחר, מרגש, בעבודת יד. כל המוצרים מיוצרים במהדורה מוגבלת.

איילת תופרת בהזמנה אישית לפי בקשת הלקוח ושולחת גם לחו"ל.
הכל נעשה מתוך אהבה ותשוקה. את הבדים היא קונה בדרום ת"א, בארה"ב ובמזרח. היא מעידה על עצמה שאוהבת מאוד טקסטיל, וכן שמשקיעה המון בעיצוב "הכל חייב להיות מדוייק".  מרגש אותה לפגוש לקוחות שקנו ממנה ואת התינוקות שלהם. יש לה גם המון לקוחות חוזרים.

** שמיכת טלאים, נחשוש, כריות, תיק לחיתולים, סלסילה. מתוך האתר של איילת


" תפירה זו התרפיה שלי והעסק הוא המקום הטיבעי שלי".
יש לה דוכן קבוע בגן העיר בת"א, ולקראת החגים היא מתארחת בבתים פתוחים. יש לה דף פייסבוק פעיל וניתן גם לקנות גיפטקארד.

יש לה שירות שליחויות עד הבית, ולכל מוצר מתלווה כרטיס ברכה אותו מכינה אמה.

איילת בן-גור  050-8547818
lulalu.design@gmail.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה